Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در بازی فینال لیگ اروپا تیم‌های چلسی و آرسنال در ورزشگاه المپیک باکو برابر هم به میدان رفتند و در این مسابقه در نهایت با برتری چهار بر یک چلسی به پایان رسید.

برای چلسی در این مسابقه ادن هازارد()، اولیویر ژیرو و پدرو گلزنی کردند و تک گل آرسنال را هم الکس ایوبی در دقیقه به ثمر رساند.

نکته جالب این بازی برای مائوریتسیو ساری رقم خورد؛ سرمربی ایتالیایی چلسی تا به امروز به عنوان مربی به قهرمانی دست پیدا نکرده بود و این عنوان ارزشمند را در حالی به دست آورد که اونای امری را شکست داد؛ امری به سه قهرمانی در اروپا دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقه ادن هازارد که شنیده می‌شود به تیم رئال مادرید منتقل خواهد شد از هواداران خداحافظی کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: چلسی آرسنال لیگ اروپا اونای امری مائوریتسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و ذوب آهن در حالی برای بیست و سومین بار در رقابت‌های لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که در 22 مصاف قبلی تنها یک بازی با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

دیداری که از هفته هشتم لیگ دوم و در سال 1381 بین دو تیم برگزار شد و در نهایت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. نکته جالب اینکه آن دیدار در ورزشگاه تختی برگزار شده بود.

از آن بازی تاکنون دو تیم 20 مرتبه (لیگ برتر) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که هرگز کار را با تساوی صفرصفر به پایان نرسانده‌اند.

جالب آنکه در این بین دو تیم 2 بار در لیگ قهرمانان آسیا و  1 بار نیز در جام حذفی  در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند و این دیدارها نیز بدون گل نشده است.

دیگر خبرها

  • طلسم مدافع استقلال بالاخره می‌شکند! (عکس)
  • شهرداری گرگان نائب قهرمان مسابقات سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • امیدواری انریکه: کاش این تیم قهرمان اروپا شود!
  • خشم آرسنالی‌ها از بادبادک هوا کردن بازیکنان فولام! + عکس
  • ال‌کلاسیکوی اروپا؛ پرتکرارترین مسابقه‌ قاره سبز
  • هشدار به منچستریونایتد: تن هاخ را اخراج نکنید، مقابل منچسترسیتی و آرسنال تحقیر می‌شوید!
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!