Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، با حضور ائمه جماعات، هیات امنای مساجد، فرماندهان پایگاه و حوزه‌های بسیج و مسئولات تعلیم و تربیت حوزه‌های بسیج، همایش هم اندیشی ارکان مجری طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد.
فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شاهین شهر با تاکید بر اهمیت این طرح گفت:کادر سازی انقلاب از اهداف تعریف شده طرح شهید بهنام محمدی است که در مدارس ۱۳ گانه شاهین شهر، گرگاب و گز در حال اجرا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:بسیج با توجه به ظرفیت بالای که دارد مجری این طرح شده است و با همکاری آموزش و پرورش و مساجد شهر، دانش آموزان به صورت گام به گام تحت تعلیم و تربیت قرار می‌گیرند.
غفار هادی با تشریح اقدامات انجام شده این طرح در شش ماه گذشته عنوان داشت:همانطور که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب نگاه ویژه‌ای به جوانان دارند، ما هم در این طرح باید به صورت مستمر و با کمک ائمه جماعات مساجد سطح شهر، نوجوان و جوانان را در تراز اسلامی تربیت کنیم و در نهایت به تمدن نوین اسلامی برسیم.
در ادامه حجه الاسلام باقی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر اهمیت جایگاه مسجد در این طرح گفت:بسیج زمینه سازی و برنامه ریزی لازم در این طرح را با تمام قوت انجام می‌دهد و در نهایت مسجد است که نقش کلیدی و خاستگاه و محور تربیتی و اجتماعی دانش آموزان است.
وی ادامه داد:طرح شهید بهنام محمدی سه رکن:خانواده، مدرسه و مسجد دارد که هر کدام باید به مسئولیت خود عمل کنند تا در نهایت این طرح به موفقیت برسد.
باقی با تاکید بر ترببیت نسلی انقلابی و با ایمان گفت:طرح شهید بهنام محمدی با هدف کادر سازی و تربیت دانش آموزان با ایمان و انقلابی پایه گذاری شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسی‌ترین کار هر جامعه تعلیم‌ و تربیت است

 مهرداد جهان‌دیده در اولین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر در سال جهش تولید با مشارکت مردم که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت روز نهم اردیبهشت‌ماه روز ملی شوراها، یازدهم اردیبهشت روز ملی کار و کارگر و فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت‌ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری اسوه اخلاق و دیانت را تبریک بیان کرد: شهید مطهری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین خانواده بزرگ تعلیم‌وتربیت منشأ خیروبرکت بود یادش را گرامی می‌داریم.
 
 وی به اهمیت و جایگاه تعلیم‌وتربیت پرداخت و افزود: در جامعه اساسی‌ترین و دشوارترین کار تعلیم‌وتربیت است و کسی که این رسالت خطیر و سنگین را به دوش می‌کشد از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.
 
 این مقام مسئول ادامه داد: روایات و آیات قرآنی اشاره به این رسالت مهم دارد و وظیفه عزیزان حوزه تعلیم‌وتربیت را سنگین‌تر می‌کند.
 
 فرماندار ویژه ایرانشهر اظهار کرد: انتظار است آموزش‌وپرورش شهرستان در همین ابتدای سال جدید برنامه راهبردی در حوزه تعلیم‌وتربیت طراحی کند و بر اساس برنامه‌ها گام بردارد.
 
 وی تصریح کرد: برخی از برنامه‌ها علاوه بر بخش‌نامه کشوری و استانی باید حسب شرایط و مناسب بوم منطقه برنامه‌ریزی شود.
 
 جهان‌دیده در این نشست به مواردی همچون استفاده از روش‌های نوین تدریس جهت یادگیری دانش‌آموزان، توانمندسازی دانش‌آموزان با شکل‌گیری تعاونی‌های دانش‌آموزی، پرداختن به اوقاف فراغت دانش‌آموزان، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی و همچنین گفتمان‌سازی در بین دانش‌آموزان، مربیان و اساتید باتوجه‌به شعار از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تأکید کرد.
 
 در ادامه حسین بامری، رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته معلم بیان کرد: باتوجه‌به اینکه در آستانه فرارسیدن هفته معلم قرار داریم مراسماتی درشان مقام شامخ معلم برگزار شود و از زحمات عزیزان حوزه تعلیم‌وتربیت تجلیل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اساسی‌ترین کار هر جامعه تعلیم‌ و تربیت است
  • سپاه و بسیج با آثار شهید مطهری آشنا شوند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • بعضی معلمان استان نذر خدمت انجام می‌دهند
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است