Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@22:32:55 GMT

ساری: هازارد می رود/ شایسته پیروزی بودیم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۶۰۹۴

ساری: هازارد می رود/ شایسته پیروزی بودیم

سرمربی چلسی تیمش را شایسته قهرمانی در لیگ اروپا دانست. ساری تاکید کرد که هازارد از تیم جدا می‌شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل ازاسکای اسپورت، چلسی در فینال لیگ اروپا توانست با نتیجه چهار بر یک آرسنال را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. ساری، سرمربی چلسی در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: فصل خوبی را پشت سرگذاشتیم تا جایی که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوریم و با قهرمانی در لیگ اروپا هم به کار خود پایان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جام اتحادیه تاتنهام و لیورپول را شکست دادیم و برابر سیتی هم در ضربات پنالتی‌ تن به شکست دادیم و این نشان می‌دهد که عملکرد ما خوب بوده است.

سرمربی ایتالیایی چلسی در بخش دیگری از اظهاراتش، اضافه کرد: فصل ما از خوب به عالی تغییر پیدا کرد. مشکلات زیادی داشتیم اما همه حتی خود من هم تغییر کردیم. بازی کردن در لیگ انگلیس اصلاً آسان نیست اما نشان دادیم که تیم خوبی هستیم. در دیدار امشب هم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی پیروز شدیم.

ساری در ادامه به ادن هازارد اشاره کرد و گفت‌: متأسفانه باید این را بگویم که این بازیکن در تابستان از تیم جدا خواهد شد. هازارد، بازیکن استثنایی است. او بهتر از این هم خواهد شد. ادن، بازیکن غیر عادی و بسیار خوب است.

سرمربی ایتالیایی چلسی همچنین درباره وضعیت خودش با این تیم، اظهار کرد: نمی دانم که از چلسی می‌روم یا ادامه خواهم داد. باید جلسه‌ای را با مدیریت باشگاه برگزار کنیم و درباره آینده صحبت کنیم. در روزهای اخیر رسانه‌ها ابتدا از انتقال من به رم سپس میلان و در حال حاضر هم یوونتوس نوشتند. رسانه‌ها چیزهای زیادی می‌نویسند اما باید تاکید کنم که من با هیچ تیمی توافق نکرده‌ام.

ساری در پایان صحبت‌های خود قهرمانی اش در لیگ اروپا را هواداران ناپولی هدیه و تاکید کرد که هرگز آنها را فراموش نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال چلسی مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر

 گراهام پاتر فصل آینده به دنیای مربیگری باز می‌گردد. 

طرفداری | پس از گزارش رسانه‌های هلندی مبنی بر ملاقات مدیران آژاکس و گراهام پاتر، این موضوع در انگلیس تایید شد. 

به گزارش گاردین؛ آژاکس به گراهام پاتر علاقه‌مند است و تمایل دارد با انتصاب او، بار دیگر جایگاهش را به عنوان بزرگترین باشگاه هلند پس بگیرد. پاتر در لیست منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن هاخ هم حضور دارد و قصد ندارد عجله کند. با این حال، سرمربی سابق چلسی و برایتون از فرصت همکاری با آژاکس استقبال کرده و مشکلی برای مربیگری در خارج از کشورش ندارد. او در سال 2011 ریسک هدایت اوستروند را برعهده گرفت و پس از قرار دادن این تیم بر بام سوئد و بازگشتش به اروپا، راهی سوانسی شد. پاتر به خونسردی و هوشمندی شناخته می‌شود و به خاطر تاکتیک‌های نوآورانه‌اش مورد تحسین قرار گرفته است. او پس از پیوستن به برایتون در سال ۲۰۱۹، سبک بازی این تیم را متحول کرد و عملکرد درخشانش در آنجا، توجه چلسی را پس از اخراج توماس توخل در ابتدای فصل گذشته جلب کرد. با این حال، حضور پاتر در استمفوردبریج مطابق انتظارها پیش نرفت و او در ابتدای آوریل ۲۰۲۳ اخراج شد.

در محافل فوتبالی این درک وجود دارد که وضعیت آشفته‌ زندگی در چلسی تحت مالکیت تاد بولی و کلیرلیک کپیتال، موقعیت پاتر را دشوار کرده بود. سرمربی انگلیسی فرصت انتقال منچستریونایتد را خواهد داشت اما شیاطین سرخ در این لحظه به نتیجه‌گیری خاصی در مورد آینده اریک تن هاخ نرسیده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • پیروزی 5 بر 0 آرسنال مقابل چلسی به روایت کارتون / فیلم
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور