Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@15:52:17 GMT

شکستن شیشه‌های اتوبوس پرسپولیس و خبرنگاران +تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۶۲۴۶

شکستن شیشه‌های اتوبوس پرسپولیس و خبرنگاران +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال پرسپولیس با شکست یک بر صفر سپاهان اصفهان در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، به فینال مسابقات صعود کرد و در این مرحله به مصاف داماش گیلانیان خواهد رفت.

پس از پایان بازی و زمانی که اتوبوس تیم پرسپولیس برای سوار شدن اعضای این تیم وارد ورزشگاه نقش جهان شد، شیشه‌های این اتوبوس با پرتاب سنگ توسط برخی از تماشاگران منتسب به سپاهان شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی هواداران خشمگین فوتبال، پس از پایان دیدار تیم فوتبال سپاهان برابر پرسپولیس - که به حذف تیم اصفهانی منجر شد - به تعدادی خودرو آسیب جدی رساندند.

به گزارش ایسنا، پس از پایان دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی که به برتری تیم قرمزپوش انجامید، برخی هواداران خشمگین سپاهان با هواداران پرسپولیس درگیر شدند که این درگیری به بیرون از ورزشگاه هم کشیده شد.

در پی این درگیری‌ها به چند خودرو آسیب جدی زده شد. برخی خبرنگاران حاضر در محل می‌گویند این خودرو‌ها پلاک تهران بودند.

یکی از خودرو‌های آسیب‌دیده که در این درگیری‌ها به آتش کشیده شد، خودروی عکاس یکی از روزنامه‌های ورزشی بود.

خبرنگاران با اتوبوس یگان‌ویژه از ورزشگاه خارج شدند

برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار خبرنگاران با اتوبوس یگان ویژه از ورزشگاه نقش جهان خارج شدند.

به گزارش فارس، بعد از برد تیم پرسپولیس مقابل سپاهان هواداران تیم سپاهان در بیرون از ورزشگاه به اتومبیل‌های خبرنگاران و هواداران تهرانی حمله‌ور شدند و حتی به ماشین‌های زیادی هم آسیب رساندند.

به دلیل آسیب‌هایی که به اتومبیل حامل خبرنگاران وارد شده برخی از آن‌ها با دیدن ماشین آسیب دیده بیهوش شده و از حال رفتند!

به همین دلیل برای اینکه اتفاقی برای خبرنگاران رخ ندهد تعدادی از آن‌ها را سوار بر اتوبوس یگان ویژه کردند تا با تمهیدات لازم از ورزشگاه خارج شوند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اتوبوس پرسپولیس سپاهان شکستن شیشه تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)