Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:16:41 GMT

تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part II اعلام شد!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۶۳۱۲

تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part II اعلام شد!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان The Last of Us Part II یکی از مورد انتظارترین عناوین شرکت ناتی داگ بوده که بسیاری از گیمرها را تشنه خود کرده است. به تازگی شایعاتی مبنی بر انتشار تریلر و همچنین تاریخ عرضه عنوان The Last of Us Part II در اینترنت منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب سایت اسپانیایی Legion De اعلام کرد، قرار است در هفته آینده تریلر و تاریخ عرضه این عنوان منتشر شود. این وب سایت ادعا می‌کند خبری که اعلام کرده است، شایعه نیوده و از یکی از اعضای شرکت سونی این خبر را دریافت کرده است.

این وب سایت اعلام کرد در تاریخ ۳۰ می‌ قرار است تریلر عنوان The Last of Us Part II منتشر و خود عنوان نیز در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. از طرفی عده‌ای معتقدند به دلیل نبودن شرکت سونی در مراسم E3 2019 ، احتمالا این شرکت قصد دارد با عرضه دو عنوان The Last of Us Part II و Death Stranding نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کند. 

اگر این خبر صحت داشته باشد، فردا شرکت سونی در کنفرانسی کوتاه عنوان The Last of Us Part II و Death Stranding را به وسیله تریلری به علاقه‌مندان معرفی خواهد کرد. همچنین شاید معرفی این عنوان، همان شگفتانه‌ی شرکت ناتی داگ است که قرار بود تا قبل از مراسم E3 2019 به علاقه‌مندان هدیه دهد. با این حال باید منتظر معرفی عنوان پرطرفدار The Last of Us Part II بود. این عنوان در سبک اکشن و آخرالزمانی ساخته شده که داستان آن درباره دو نفر است که در دنیایی آخرالزمانی برای بقا با موجودات فرازمینی و آخرالزمانی مبارزه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال

نسخه دوم این سری هم در ادامه نسخه قبلی ساخته شده است که روایتگر مشکلات جدید پیش آمده برای این دو نفر خواهد بود. عنوان The Last of Us Part II قرار است به طور انحصاری برای کنسول PS4 معرفی شود.

انتهای پیام/

بازی The Last of Us Part II فردا معرفی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی رایانه ای سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، صمد بهزاد در بازدید شاهین رستم‌پور مشاور معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: مذاکرات و پیگیری‌های لازم از طریق وزارت جهاد کشاورزی برای تولید بذور سبزی و صیفی‌جات در این شرکت انجام شده است.
وی تاکید بر لزوم فراهم شدن فضای مناسب و بستر علمی در تولیدات زراعی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: این مجتمع اقتصادی به دنبال تحقق تولید محصولات کشاورزی پول‌ساز با راندمان بالا بوده و این امر را در دستور کار قرار داده است.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان این که در کنفرانس کشاورزی اوراسیا مقرر شد که ایران بذر مورد نیاز کشور‌های منطقه را تامین کند و مقدمات آن در وزارت جهاد کشاورزی فراهم شده است، اظهار کرد: برای تحقق این هدف، با دعوت از کارشناسان و تولیدکنندگان اوراسیا، توان مجتمع عظیم ملی کشت و صنعت مغان را در زمنیه تولید بذر به صورت شایسته معرفی خواهیم کرد.
مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی نیز در این بازدید با تاکید بر بهره‌برداری از ظرفیت‌های کشت و صنعت مغان در زمینه‌های مختلف گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق در حوزه تولید بذر، ارقام جدیدی را معرفی کرده و با جایگزینی ارقام پربازده و اقتصادی، عملکرد تولیدی این شرکت را افزایش دهیم.
شاهین رستم‌پور آینده کشاورزی ایران را منوط به فراهم شدن بستر تولیدات پایه، علمی و فعالیت تحقیقاتی مجتمع‌‎هایی مانند کشت و صنعت مغان دانست و افزود: با استفاده از ظرفیت موجود در این بنگاه اقتصادی بزرگ استان اردبیل، می‌توان نهال‌های خوبی را در این شرکت تولید و به باغات کل کشور معرفی کرد.
وی با اشاره به آینده درخشان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در حوزه تولید بذر و نهال اظهار کرد: کشت و صنعت مغان با همکاری متخصصان بین‌المللی بذر به زودی تولید بذر محصولاتی همچون خیار، گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، کدو، هندوانه، ملون و لوبیا را شروع خواهد کرد.
مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی بیان کرد: پس از آزمایش اولیه و تایید لاین برای سال آتی و معرفی برند مشترک می‌توان بازار خوبی را در زمینه تولید بذر برای شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان فراهم و از واردات بذور مختلف جلوگیری کرده و بازار داخلی را با بذور تولیدی برند مغانه تامین کرد.
رستم‌پور سرمایه‌گذاری در بخش تولید بذر را دارای سود کلان عنوان و تاکید کرد: شرکت کشت و صنعت مغان می‌تواند با برنامه‌ریزی پنج ساله در امر تولید بذور صیفی و نهال، چند برابر تولیدات فعلی خود سود کسب کند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی در تبریز
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات