Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از محلات؛متن پیام به شرح زیر می باشد

سُبْحانَ الَّذِی أَسْری بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بارَکْنا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیاتِنا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ »
امروز در حالی که شاهد بیداری اسلامی ملت‌های آزاده با الهام از آموزه‌های انقلاب ایران هستیم ، بیش از هر زمان دیگری دور اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی بر همگان آشکار می‌گردد؛ و در این میان، روز جهانی قدس میراثی گرانبهاست از آن پیر فرزانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکنون، ملت اسلامی ثمره دلنشین انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های جهان با تمام وجود احساس می‌کنند و باعث غرور و سرافرازی ماست که میراث دار انقلابی هستیم که مایه الهام تمامی ملت‌های آزاده جهان است.
امروز پیام بزرگی را با حضور ملت ایران می‌توان به طور کامل لمس کرد که هیچ وقت نمی‌توان با آرمان‌ها و اعتقادات مسلمانان بازی کرد، ظلم و ستم را به فراتر از حد رساند، مرزها را شکست و حاکمیت ملی را نمی‌توان کنار کشید.
رژیم اشغالگر قدس با حمایت استکبار جهانی و کشور‌های متحجر منطقه با فتنه انگیزی، ترور فرزندان پاک این مرز و بوم و نیز جنایات متعدد در سرزمین‌هایی اشغالی همچنان کانون بحران و غده سرطان در منطقه است و بسی باعث شرمساری است که دولتمردان آمریکای جنایتکار و سایر استعمارگران غربی همچنان در مقابل جنایات این رژیم جعلی سکوت پیشه کرده اند.
جسارت و اهانت دشمنان به مسلمانان و اسلام نتیجه ای جز خواری و ذلت خود آنان نخواهد داشت و انتقال پایتخت آمریکا به قدس و قدس را پایتخت اسرائیل اعلام کردن این حقیقت را به ملت ایران به اثبات رساند که اهداف واقعی دشمنان فقط نابودی اسلام است .
روز قدس، جمعه پایانی ماه رحمت و برکت الهی و بهار نزول قرآن و روز اعلام همبستگی، غیرت، تعهد و حمایت ابدی مسلمین و آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان از فلسطین و مظلومیت است؛ رزمندگان عاشورایی سپاه حضرت عباس علیه السلام و بسیجیان غیور این استان در کنار آحاد مردم آگاه و اقشار بصیر در راستای تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای، در حمایت از مظلومیت و ابراز انزجار از سلطه طلبی و خونخواری اسرائیل، در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا به جهانیان بفهمانند که قبله نخست مسلمین هرگز در چنگال پلید ستم باقی نمی‌ماند.»

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرتیپ پاسدار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

به روایت ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902632

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد