Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@21:54:17 GMT

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۶۴۸۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت "روز جهانی قدس " در دفاع از مردم مظلوم فلسطین سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل، مسئله قدس را مهم‌ترین مسئله جهان اسلام و تدبیرحکیمانه و راهبردی امام خمینی (ره) و دیدگاه بلند رهبر معظم انقلاب می‌داند.

روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشور‌ها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می‌دانم( امام خمینی (ره))

باگذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی وآغاز گام دوم انقلاب، این تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس که نشان از بصیرت وآینده نگری دقیق ایشان بود، استکبار ستیزی و مقاومت در برابررژیم غاصب صهیونیستی وحامی ظاهرا ابرقدرت پوشالی، ظلم و جور را معنایی دوباره بخشید و روحی تازه در کالبد جهان اسلام دمید. اکنون که این رژیم غاصب صهیونیستی وآمریکای جنایتکار در مخمصه و تنگنای استراتژیک قرارگرفته ومتوسل به مذاکره شده است. نشان از ضعف وخودباختگی در برابر جهان اسلام است.

رژیم صهیونیستی و حامی او آمریکای تروریست باید بداند که قدرت زورگویی منافقانه روبه پایان است، حمایت وپشتیبانی کشور‌های سست عنصراعراب و آل سعود و کشور‌هایی مانند امارات و بحرین که جیره خوار و مزدور استکبار در منطقه هستند نیز باید بدانند و آگاه باشند که ننگ ابدی را با برقراری روابط دوستانه با رژیم صهیونیستی برای خود رقم زده‌اند که موجب نفرت همه امت اسلامی از این سیاست‌های ننگین و زبونانه گشته است.

روزجهانی قدس، روز امید بخش و اتحاد مسلمانان بیدار در سایه مقاومت و روز انذارونفرت غافلان و ساده لوحان و منحرفان از سراب مرگ آور سازش است. روز قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و روز منکوب کردن تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی است؛ آری! این یادگار بزرگ امام راحل (ره) است که نور امید را در دل‌های مستضعفان روشن می‌کند و لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد.

در پایان این بیانیه، سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل، حامی خط ولایت ورهبری، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و با حضور حداکثری در این روز عزیز، از ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی حق طلب دعوت می‌کنیم تا هم صدا با همه مسلمانان غیور و ظلم ستیز در سراسر دنیا با حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، همچون سال‌های گذشته با شکوه شرکت نموده و تجدید پیمان با آرمان‌های والا و مقدس جمهوری اسلامی ایران وامام راحل و رهبر عزیزمان، فریاد حق‌طلبی و آزادى فلسطین و فلسطینیان را از چنگال غاصبان صهیونیست و جنایتکار به گوش سردمداران و ابرقدرت‌های شرق و غرب برسانیم و پس از یک ماه تمرین پاکی و بندگی، دست به دعا بر داریم و از خدا بخواهیم (اللّهُّمَ اَصْلْح کُلَّ فاسِدٍ مِن اُمُورِ الْمُسْلِمین).

سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا

جنبش حماس امروز شنبه در بیانیه‌ای درباره تعیین هرگونه نهاد بین‌المللی برای نظارت بر فعالیت‌های آژانس آنروا هشدار داد.

به گزارش ایسنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز در بیانیه‌ای ضمن هشدار درباره تعیین هر گونه نهاد بین‌المللی جهت نظارت بر آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) به جای سازمان ملل، از همه طرف‌های بین‌المللی که از حمایت از این آژانس امتناع می‌کنند، خواست به مسئولیت‌های خود در قبال جنگ نسل‌کشی که فلسطینی‌ها در معرض آن قرار دارند، عمل کنند.

به گزارش وب‌سایت «صدی البلد»، حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد، تمام تلاش‌هایی که با هدف حذف هر یک از سرفصل‌های مساله فلسطین در قدس یا ماجرای «نکبت» و با سرزمین فلسطین انجام می‌شود، قطعا تنها به شعله‌ور شدن آتش‌های بیشتری در مقابل امنیت و صلح جهانی منجر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • هشدار حماس در مورد تعیین هر نهادی بجز سازمان ملل برای نظارت بر آنروا
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است