Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست بخشداری طارم سفلی گفت: یک دستگاه تانکر حمل سوخت هواپیما روز پنجشنبه در جاده قدیم قزوین_ رشت در محدود این بخش واژگون شد. تانکر حمل سوخت

به نقل از فرماندار ی قزوین، رضا حسنی افزود: با در یافت گزارش واژگونی یک دستگاه تانکر حامل سوخت هواپیما، در جاده قدیم قزوین _ رشت در ورودی روستای کوگیر سفلی، با هماهنگی های به عمل آمده؛ ماشین آلات آتش نشانی لوشان، تعاونی دهیاران طارم سفلی، عوامل پاسگاه انتظامی کوگیر، پلیس راه، محیط زیست، راهداری و عوامل بخشداری در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصادف

وی با اشاره به اینکه تانکر حامل سوخت هواپیما از تهران به مقصد فرودگاه رشت در حال حرکت بود، افزود: آتش نشانان به سرعت عملیات ایمن سازی تانکر را انجام داده و عوامل راهداری با هدایت سوخت، از نشت آن به باغ های اطراف جلوگیری بعمل آورده و تانکر حمل سوخت پس از تخلیه کامل تحت نظر پلیس راه با جرثقیل از محل جابه جا شد.

هواپیما

سرپرست بخشداری طارم سفلی با اعلام اینکه این حادثه تلفات جانی در بر نداشت با تاکید بر شعار ایمنی "دیر رسیدن، بهتر از هرگز نرسیدن است"، از رانندگان خواست تا با سرعت مطمئن و ایمن در جاده‌ها حرکت کنند.

بخش طارم سفلی به مرکزیت شهر سیردان یکی از بخش‌های شهرستان قزوین است که از شمال با استان زنجان از جنوب با شهر لوشان و از شمال شرقی با شهر بادی منجیل هم مرز است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان

(تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق «سوخت و اتباع غیرمجاز»
  • طارم، نگین سبز زنجان
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • (تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان