Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه ترکیه وارد بغداد شد و با همتای عراقی خود درباره هماهنگی‌ها میان دو کشور گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق،  وزارت خارجه عراق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، محمد علی الحکیم، وزیر خارجه این کشور عصر چهارشنبه در بغداد میزبان مولود چاووش‌اوغلو، همتای ترکیه‌ای خود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، در این دیدار دو طرف درباره روابط دوجانبه بغداد و آنکارا گفت‌وگو کردند.

همچنین چاووش‌اوغلو و الحکیم راه‌های استمرار همکاری‌های دوجانبه، هماهنگی‌ها میان دو طرف، مسایل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد توجه دو کشور، اهمیت افزایش تلاش‌ها برای برقراری آرامش در منطقه و نیز حمایت از روند برقراری صلح در شرایط حساس منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

این دیدار بعد از سفر برهم صالح، رئیس‌جمهوری عراق به ترکیه و دیدار با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه با محوریت عملیات این کشور در مرزهای عراق انجام گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بغداد تركيه عراق مولود چاووش اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیران خارجه عربستان و آمریکا در ریاض
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان