Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:17:38 GMT

ایجاد هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری در مازندران

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۶۸۶۳

ایجاد هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جویبار با اشاره به اینکه مشکل حال حاضر استان نبود یک هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری است، اظهارداشت: تا یک ماه آینده فازنخست این هلدینگ با سرمایه اولیه ۱۰۰ میلیارد تومان در استان مازندران راه اندازی می شود.

وی با اعلام اینکه در این هلدینگ سرمایه گذاری تمام حوزه های اقتصادی، تولیدی، گردشگری، کشاورزی، صنعتی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... می توانند سرمایه گذاری کنند، افزود: در مرحله دوم راه اندازی هلدینگ‌، فعالان حوزه های مختلف از شهرستانهای استان مازندران نیز می توانند در حوزه اقتصاد ورود پیدا کنند و اقدام به خریداری سهام از این هلدینگ کنند.

استاندار مازندران تاکید کرد: برای توسعه هر چه بیشتر استان باید تمام سرمایه ها در این هلدینگ جمع آوری و مشغول به فعالیت شوند تا سودهی مناسب تری داشته باشند.

استاندار مازندران در ادامه به ارتباط دوسویه دولت و بخش خصوصی تاکید کردوافزود: صنایع چوب و کاغذ مازندران در سالهای نه چندان دور در خاور میانه منحصر بفرد بود و امروز بیش از ۲ هزار نفر در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند که تعطیلی این مرکز مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ مازندران تحت هیچ شرایطی نباید تعطیل شود، خاطر نشان کرد: در حال حاضر این واحد به مشکلاتی دچار شده که خود ما مسئول اتفاقات اخیر در آن هستیم و باید برای رفع موانع مشکلات آن اقدامات لازم و عملی را اجرا کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد؛ بدهی صنایع چوب و کاغذ مازندران به سازمان تامین اجتماعی مبلغ ۴۰ میلیارد تومان است و تامین اجتماعی باید برای حل مشکل این واحد تولیدی بزرگ استان همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 4629273

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران جذب سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی