Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@04:56:03 GMT

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان راور

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۶۸۹۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ مراسم جشن گلریزان شهرستان راور با حضور حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه، اژدری فرماندار، سنجری رئیس دادگستری، حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان راور،ذموسوی قوام رئیس ستاد دیه استان،ذتویسرکانی رئیس زندان زرند، معاونین فرماندار، بخشدار بخش کوهساران، فرماندهان انتظامی و جمعی از خیرین شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه امام جمعه و فرماندار راور ضمن تشکر از حضور خیرین و مسئولین استانی با اشاره بر مسئله زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان راور فرمودند: با همت نیکوکاران و خیرین راور تا پایان ماه رمضان تعدادی از این افراد آزاد خواهند شد مردم و مسئولین باید در زمینه پیش قدم باشند تا خانواده زندانیان دچار مشکل و متلاشی شدن نشود موسوی قوام رئیس ستاد دیه استان کرمان نیز در این مراسم گفت: پیش بینی کرده ایم که در ماه مبارک رمضان ۳۰ جشن گلریزان در استان برگزار کنیم که چهارمین جشن گلریزان در شهرستان راور برگزار شد. وی افزود: تعداد ۲۶۹ نفر زندانی جرائم غیر عمد در سطح زندانهای استان تحمل حبس می کنند که بیش از ۸ میلیارد تومان برای آزادی آنها نیاز است. رئیس ستاد دیه ی استان گفت: در شهرستان راور نیز زندانی جرائم غیر عمد داریم که برای آزادی آنها مبالغی نیاز است. موسوی قوام در خاتمه از خیرین و مردم نوع دوست استان خواست تا با مشارکت در جشن گلریزان زمینه ی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم کنند و در این امر خیر در ماه مبارک رمضان مشارکت نمایند. حجت الاسلام بلوچ زاده دادستان راور نیز ضمن سخنانی بر آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد تاکید و افزود: سعی و تلاش برآنست که با اقدامات فرهنگی از تعداد زندانیان کاسته شود. در پایان حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به امر خداپسندانه خیرین در این کار از همت آنها و مسئولین برگزار کننده تشکر کرد. لازم به ذکر است در جشن گلریزان شهرستان راور مبلغ قابل توجهی جهت آزادی زندانیان جمع آوری شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با قدردانی از همراهی خیرین در برنامه‌های کمیته امداد اظهار کرد: با مشارکت و همدلی خیرین زنجانی؛ کمیته امداد استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، اضافه کرد: این تعداد فرزند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از حمایت های کمیته امداد برخوردارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از همکاری ۳۶ هزار و ۴۸۰ حامی با این نهاد خبر داد و گفت: قریب به ۴ هزار نفر از این حامیان در ماه رمضان جذب شدند.

صالحی همچنین از افزایش دریافتی ایتام زنجانی خبر داد و گفت: دریافتی ماهیانه ایتام به حدود ۲ میلیون تومان در ماه رسیده است و دریافتی فرزندان مشمول طرح محسنین هم ۹۱۰ هزار تومان در ماه است.

وی با بیان اینکه خیرین با هر مبلغی می توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

کد خبر 6096863

دیگر خبرها

  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • نمازگزاران شهرستان راور در حمایت از مردم مظلوم غزه شعاردادند