Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،در بیانیه مجمع نمایندگان استان گیلان به مناسبت روز قدس آمده است: روز جهانی قدس ابتکار عالمانه و آینده‌نگرانه معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف و رهایی ملت ستمدیده فلسطین بود که اکنون با گذشت ۴۰ سال، نه تنها جهان اسلام بلکه جغرافیای تحت سیطره قدرت‌های سلطه‌گر را هم تحت تاثیر قرار داده و خواب صهیونیست‌های اشغالگر برای تحقق شعار خاورمیانه بزرگ و تسلط بر نیل تا فرات را آشفته کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این بیانیه اعلام شد: امروز در سایه رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، آزادی بیت‌المقدس و رهایی مردم بی‌دفاع فلسطین از چنگال رژیم متجاوز اسرائیل، همچنان به عنوان آرمان بلند انقلاب اسلامی و راهبرد محوری و سرنوشت‌ساز جهان اسلام مطرح بوده و ملت آزاده و ظلم‌ستیز ایران اسلامی نیز تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را در حمایت از این آرمان الهی به کار گرفته است.

در این بیانیه آمده است: رژیم صهیونیستی نیز باید بداند شمارش ننگین معکوس عمر ننگینش آغاز شده است و نابودی سرنوشت محکوم این رژیم پوشالی است و جبهه مقاومت که امروز قدرتمندتر از هر زمان دیگری است دیر یا زود طومار ننگین این رژیم را در هم خواهد پیچید.
مجمع نمایندگان گیلان در پایان این بیانیه ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای جبهه مقاومت اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و گروه‌های تروریستی و تکفیری، از مردم غیرتمند و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت می‌کنیم که همراه با ملت بزرگ ایران و ملت‌های آزادی‌خواه جهان، با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف اعلام کنند.

 

انتهای پیام / ق 

 

بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روزجهانی قدس 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های عرب زبان، انجمن جوانان اردن برای قدس با برگزاری یک راهپیمایی ضد صهیونیستی بار دیگر بر حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه تاکید کرد.

اردنی‌ها در این راهپیمایی که در امان پایتخت این کشور برگزار شد با سر دادن شعارهایی نظیر «شما از ما هستید و ما از شماییم» خطاب به ساکنان نوار غزه حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.

آنها همچنین جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را در حق ساکنان نوار غزه طی بیش از هفت ماه گذشته اعلام کردند.

مردم اردن با وجود حمایت نظام این کشور از تل آویو بارها با برگزاری راهپیمایی‌های مختلف مواضع مستقل خود را از مقامات سیاسی امان اعلام کرده‌اند.

کد خبر 6089844

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • دعوت جهانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم