Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:31:13 GMT

راهپیمایی روز جهانی قدس نقطه مقابل معامله قرن است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۷۰۵۶

راهپیمایی روز جهانی قدس نقطه مقابل معامله قرن است

امام جمعه زاهدان با دعوت مردم برای حضور پررنگ در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نقطه مقابل معامله قرن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام مصطفی محامی امام جمعه زاهدان در جمع خبرنگاران بیان داشت: امسال همچون سنوات گذشته مردم شریف و قهرمان سیستان و بلوچستانی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور چشمگیر و پر رنگی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ملت ایران با حمایت از مردم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس خواب دشمنان را برای تجزیه کشورهای اسلامی آشفته  می کنند.

 

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: ملت ایران بار دیگر در روز جهانی قدس حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و اجازه نمی دهند که معامله قرن برخواسته از نقشه های شوم دشمنان در دنیا تحقق پیدا کند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر مجلس روز قدس ماه رمضان استان بوشهر اردبیل راهپیمایی روز قدس نقشه های شوم معامله قرن روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی

دریافت 76 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد زارع مسئول مجموعه فرهنگی شهدای گمنام بندرعباس به تبیین راز موفقیت امام خمینی رحمه الله علیه در تربیت نسلی الگو پیش‌رو و اوج حکومت امام زمان ارواحنا له الفدا پرداخت.

کد خبر 6098888

دیگر خبرها

  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟