Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلامی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان جیرفت، مشخص شد یک باند قاچاق مواد مخدر اقدام به انتقال محموله های مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور به استان های مرکزی کشور می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلامی اعلام کرد: بلافاصله رسیدگی به موضوع و دستورات قضائی لازم برای ضربه به باند مذکور در دستور کار سیستم قضائی و امنیتی قرار گرفت.

دادستان جیرفت افزود: پس از شناسایی محل دپوی مواد مخدر در یکی از روستاهای حاشیه شهر، افسران اطلاعاتی اقدام به بازرسی از یک واحد منزل مسکونی (خانه باغ) کردند که در این رابطه قریب به ۵۰۰ کیلوگرم انواع مخدر از نوع تریاک و حشیش و ضبط کشف شده است.

سلامی گفت: با دستور دادستانی منزل مسکونی پلمب شد و متمهان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته اند و دستورات قضائی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شده است.

کد خبر 4629302

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین سلامی دادگستری کرمان مواد مخدر جیرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا