Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همانند سال‌های قبل با برپایی غرفه‌های پاسخ به سوالات دینی، ایستگاه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و نمایشگاه عکس فلسطین و انتفاضه در مساجد مبدا و مسیر راهپیمایی روز قدس، می‌کوشند بر شکوه این مراسم بیفزایند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مقاومت، ایستادگی و آزادگی، حقیقت انسانیت است و آنچه سربلندی، افتخار و وارستگی انسانی را به اهتزار در می آورد، صبر و ظلم ستیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز قدس، روز بزرگ مقابله با ظلم، روزتجلی انتفاضه و خیزش عظیم حق علیه باطل است.

 

 

اعضای کانون های مساجد سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس خواهند آمد، تا بار دیگر بگویند روزقدس تنها نامی بر تاریخ گذرای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیست، بلکه روزی جهانی است که آشکارا مبدل به موج های خروشانِ آگاهی و صخره های صبور مقاومت شده، و هر آزاده ای می داند و آگاهی یافته که روز قدس روز ایستادن در مقابل جنایات اسراییل و ایادی غاصب و اسلام ستیز آن است.

 

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور هم گام  با مردم سراسر کشور در صفوفی پیوسته در راهپیمایی عظیم روز قدس، فریاد آزادی خواهی و ظلم ستیزی سر می دهند و ولایتمدارانه و آگاه در مقابل ظلم استکبار جهانی تا آزادی قدس شریف می ایستند. جوانان کشور در گام دوم انقلاب یکبار دیگر فریاد اعتراض خود را نسبت به مظلومیت ملت فلسطین و مظلومیت مردم بی دفاع یمن سر می دهند.

 

 

امسال کانون های فرهنگی هنری مساجد همانند سال های قبل با برپایی غرفه های پاسخ به سوالات دینی، ایستگاههای فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و نمایشگاه عکس فلسطین و انتفاضه در مساجد مبدا و مسیر راهپیمایی سعی بر افزایش شکوه این مراسم خواهند افزود.

 

 

 

اجرای سرود بچه های مسجد، برگزاری مسابقات فرهنگی، غرفه نقاشی کودکان برای میزبانی کودکان شرکت کننده در راهپیمایی از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این روز از سوی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر مجلس استان بوشهر ماه رمضان سبک زندگی اسلامی مسجد اردبیل رمضان قدس اعضای کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم حضور قضات به ویژه دادستان‌ها در بطن جامعه، دادستان تهران به اتفاق جمعی از معاونان خود در شامگاه سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در مسجد مفتخر در منطقه قیطریه، ضمن شرکت در نماز مغرب و عشا با نمازگزاران دیدار و به مشکلات و مسائل حقوقی و قضائی آنان رسیدگی کرد.

همچنین بر اساس برنامه‌ریزی مدون دادستانی تهران، به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی مساجد پایتخت، معاونان و سرپرستان هر ناحیه از دادسرای تهران مأموریت یافته‌اند در معیت تعدادی از قضات، به صورت ماهانه در مساجد واقع در نواحی دادسرای تحت مدیریت خود حضور یافته و نسبت به حل مشکلات و ارشاد قضائی شهروندان اقدام کنند.

گفتنی است دادستان تهران و معاونان وی، علاوه بر حضور ماهانه در مساجد، در برنامه هفتگی ملاقات مردمی دادسرای تهران، نیز ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان به مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی آنان رسیدگی و دستورات و ارشادات لازم را صادر می‌کنند.

کد خبر 6087186

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان