Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -
بيوگرافي عليرام نورايي
عليرام نورايي بازگر ايراني، پس از چند سال فعاليت در تئاتر با فيلم گرگ و ميش شناخته شد، همچنين ظاهر جذاب و استايل او در شهرتش بي‌تاثير نبوده است. در ادامه بيوگرافي عليرام نورايي را به همراه مصاحبه و عکس‌هاي جذاب او و همسرش را دنبال کنيد.
بيوگرافي عليرام نورايي
نام کامل: عليرام نورايي
تاريخ تولد: 18 فروردين 1356
محل تولد: تهران
حرفه: بازيگري
زمينه فعاليت: تئاتر، سينما و تلويزيون
سال هاي فعاليت: 1375 تاکنون
عکس‌هاي عليرام نورايي
عليرام نورايي، بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون ايران، متولد 18 فروردين 1356 در تهران ميباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تحصيلات عليرام نورايي
عليرام نورايي فارغ التحصيل رشته کامپيوتر در مقطع ليسانس از دانشگاه جهاد است.
فعاليت حرفه‌اي عليرام نورايي در زمينه ورزش
عليرام نورايي در زمينه ورزشهاي رزمي نيز فعاليت دارد. او مربي ورزش پارکور در قاره کهن است.
ازدواج و بچه دار شدن عليرام نورايي
عليرام نورايي متاهل است و چند سالي است که با صبا تاجيک که در زمينه مدلينگ فعاليت دارد ازدواج کرده است. او در اين باره مي‌گويد: سه سال است متاهل شده ام و زندگي خيلي خوبي دارم. اميدوارم چشم نخوريم. (مي خندد) همسرم هنرمند نيستند اما هنر سينما را دوست دارند.
در مورد پيشنهادهايم با ايشان صحبت مي کنم و در قبول نقش ها از مشورت هاي ايشان استفاده مي کنم. در حال حاضر آينده زندگي شخصي ام را به سمت پدر شدن پيش مي برم و با همسرم تصميم گرفتيم تا اين خانواده کوچک رو به يک خانواده سه نفره تبديل کنيم.
عليرام نورايي و همسرش
ورود عليرام نورايي به عرصه هنر
عليرام نورايي از سال 1375 فعاليت خود را در زمينه تئاتر شروع کرد و در سال 1384 با ايفاي نقش در فيلم «گرگ و ميش» براي اولين بار در سينما حضور يافت. از ديگر فعاليت‌هاي نورايي در سال‌هاي ابتدايي ورودش به عرصه هنر مي‌توان به حضور در تئاترهاي مختلف، فيلم‌هاي کوتاه، جشنواره تئاتر دانشجويي و مجموعه‌هاي تلويزيوني اشاره کرد.
بازي عليرام نورايي در مجموعه آسپرين
عليرام نورايي در مجموعه آسپرين به کارگرداني و تهيه‌کنندگي فرهاد نجفي به ايفاي نقش پرداخته است. پخش اين سريال در سال 1395 و از شبکه نمايش خانگي بوده است. آسپرين داستان يک پزشکي است که قصد دارد بر روي يکي از بيماران مرد خود آزمايش‌هاي عجيبي و غريبي انجام دهد.
اما نتايج آزمايش‌ها چيزي خارج از تصور پزشک روي مي‌دهد و اوضاع بيمار از کنترلش خارج مي‌شود و باعث مي‌شود سريال به شرايط پيچيده و معمايي سوق پيدا کند. عليرام نورايي در اين سريال با بازيگراني همچون مجيد صالحي، همايون ارشادي، شقايق فراهاني، فرخ نعمتي، زيبا بروفه همبازي شده است.
عليرام نورايي با بازي در سريال ماتادور توانست به خوبي شناخته شود. از ديگر تجربه‌هاي عليرام نورايي در زمينه بازيگري مي‌توان به فيلم‌هاي پول کثيف، جابربن حيان، شايد براي شما هم اتفاق بيفتد، قلاده‌هاي طلا و... اشاره داشت
تصاوير اينستاگرام عليرام نورايي
عليرام نورايي بازيگر نقش خان دايي در سريال "از يادها رفته"
عليرام نورايي در مجموعه «از يادها رفته» به نويسندگي عباس نعمتي، حامد افضلي، رويا خسرو نجدي و کارگرداني بهرام بهراميان به ايفاي نقش پرداخته است. پخش اين سريال در رمضان 98 از شبکه يک سيما است.
مجموعه تلويزيوني «از يادها رفته» يک ملودرام تاريخي است. عليرام نورايي در اين سريال نقش شخصيتي به نام ابراهيم گوهرشاد را که خان دايي يک خانواده است ايفا مي‌کند که انسان عدالت طلبي است که عليه ظلم مبارزه مي‌کند و به دليل همين مبارزه به زندان افتاده است و بعد از ازادي از زندان براي پيگيري وضعيت خواهرزاده‌اش به تهران مي‌آيد.
نورايي در اين مجموعه با بازيگراني همچون حسين ياري، ليلا بلوکات، سيما تيرانداز، مهدي سلوکي، رضا يزداني، هليا امامي، رسول نجفيان، حبيب دهقان نسب همبازي شده است.
گزيده‌اي از صحبت‌هاي عليرام نورايي
عليرام نورايي در کنار کامران تفتي
در عرض 10 دقيقه زندگي‌ام عوض شد
عليرام نورايي: رشته تحصيلي ام نرم افزار کامپيوتر بود. در سال 75 در حياط دانشگاه دو تا خانم به سمت من آمدند و من هم از روي شيطنت‌هاي آن سن و سال توجه ام جلب شد. آنها به من پيشنهاد بازي در تئاتر دادند و 10 دقيقه‌ بعدش همه اتفاقات زندگي من عوض شد و مسير زندگيم تغيير کرد و پس از بازي در تئاترهاي دانشجويي و پايان نامه بچه هاي دانشگاه، سال 79 با سريال شب آفتابي به تلويزيون معرفي شدم و تا امروز در 70 فيلم سينمايي و سريال تلويزيوني‌ و تله فيلم بازي کرده ام.
تئاتر براي بچه‌ پولدار هاست
نورايي درباره‌ي ادامه ندادن فعاليتش در زمينه تئاتر مي‌گويد: تئاتر براي بچه‌ پولدار هاست، چون واقعا پولي در تئاتر نيست و يک نفر با تمام هزينه‌هاي خودش بازي مي کند و حرفه تئاتر در آن برهه زماني پول نداشت.
بازي عليرام نورايي در نقش‌هاي اکشن و حادثه‌اي که او را تا پاي مرگ کشاند
عليرام نورايي: شخصا بيشتر آثار جدي را دوست دارم و نقش هاي جدي برايم جذاب تر است بخصوص عاشق نقش هاي منفي هستم. اين نقش ها خيلي جاي کار دارند و بسيار چالش برانگيزند و مي توانند تاثيرگزار از نقش هاي مثبت باشند چون در سينماي ما کلا نقش هاي مثبت خيلي کليشه اي نوشته ميشوند و براي مخاطب جذابيت ندارند اما نقش هاي منفي ابعاد پيچيده تري دارند و دست بازيگر را براي ايفاي نقش باز مي گذارند.
عليرام نورايي: بازي در نقش هاي اکشن همان قدر که جذاب است مي تواند خطرآفرين هم باشد. من هم چون معمولا در اين نقش ها ظاهر مي شوم حوادث مختلفي را تجربه کرده ام، مثلا در سريال آسپيرين در يکصحنه ساده که نياز به بدلکار هم نداشت دچار آسيب ديدگي شدم و کارم به بيمارستان کشيد.
در اين سکانس حرکت خاصي وجود نداشت به جز يک درگيري ساده و توي سر و صورت زدن اما در اين صحنه و در همان درگيري ساده من با سر به زمين خوردم و پيشاني ام به يک سنگ اصابت کرد ؛ بنابراين بيهوش شدم. وقتي اين اتفاق افتاد تقريبا 5 دقيقه کاملا بيهوش بودم و بعد از آن بچه هاي گروه من را به بيمارستان رساندند و حدود 2 ساعت هم در حالت گيجي به سر بردم. يک هفته هم به خاطر آن حادثه سردرد و گردن درد شديد داشتم و بخشي از پوست پيشاني ام هم کنده شد و حسابي شکل و قيافه ام به هم ريخت.
به دليل پتانسيل گريم صورتم و يا هر چيز ديگري پيشنهاد نقش‌هاي تاريخي به من بيشتر است. خودم هم اين نوع نقش ها را به دليل اينکه از زندگي روزمره دورم مي‌کند، بيشتر دوست دارم. اما اولين اولويت انتخابم بازي نقش هاي اکشن است که در ايران ساخته​ نمي شود.
عکس عليرام نورايي و همسرش صبا تاجيک
حواشي جنجالي عليرام نورايي
عليرام نورايي: در يک مقطع زماني وقتي در قلاده هاي طلا فيلم با موضوع فتنه 88 بازي کردم، سيبل انتقادات شدم. اين اثر فيلمي بود که در نهايت يک آشتي ملي را نشان مي داد، ولي متاسفانه نديده قضاوت کردند و مورد کم محبتي از سمت همکاران قرار گرفتم.
وي ادامه داد: من يک بازيگرم و علم و سواد سياست ندارم، اما من را با بازي در آن فيلم به حواشي سياست رساندند و هنوز هم انتقادها به گوشم مي رسد و دردناک است.
کتک خوردن از دست باران کوثري
عليرام نورايي درباره کتک خوردن از باران کوثري بعد از بازي در «قلاده هاي طلا» گفت: اينگونه نبود داستان و شايد عده اي دوست داشتن اينگونه القا کنند، البته با گروهي که در کنار وي بودند به صورت لفظي درگير شديم اين اتفاق به قدري کدر است که فقط حال آدم را بر هم مي زند.
ما مثلا کار هنري مي کنيم و اينگونه رو در روي يکديگر قرار گرفتن فقط براي اينکه اختلاف عقيده داريم، کار زشتي است. البته از برچسب هايي مانند وطن فروش را به من زده اند. البته در آن زمان هجمه زيادي عليه من در فضاي مجازي ايجاد شد البته من در اين جامعه زندگي مي کنم و واقعا عکس العمل افراد در جامعه آن عکس العمل هايي نبود که برخي در اينستاگرامم انجام مي دادند.
نورايي گفت: در پارک شهر هم رو دررويي اتفاق افتاد که متاسفانه منجر به درگيري فيزيکي شد ولي من در آن درگيري کتک نخوردم.
ماجراي سوء قصد
عصر روز دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 15٫15 اطراف منزلم در شهرک اکباتان توسط يک خودروي لندکروز مدل وي‌ ايکس مورد سوء قصد قرار گرفتم به لطف خدا در اين حادثه شکستگي نداشتم فقط کمي دچار کوفتگي شده‌ ام.
فيلم‌شناسي عليرام نورايي
سينمايي
1395- امپراطور جهنم (پرويز شيخ طادي)
1394- جشن تولد (عباس لاجوردي)
1394- بي خوابي اسب‌ها (شهرام اسدزاده)
1393- يتيم‌خانه ايران (ابوالقاسم طالبي)
1390- استرداد(علي غفاري)
1390- هشتمين روز هفته (امير سائلي)
1390- قلاده‌هاي طلا (ابوالقاسم طالبي)
1389- گلوگاه شيطان (حميد بهمني)
1387- نفوذي (احمد کاوري،مهدي فيوضي)
1385- گرگ و ميش (فيلم 1385) (قاسم جعفري)
1383- بازنده (قاسم جعفري)
تلويزيون
1396- از يادها رفته (بهرام بهراميان)
1396- سارق روح (احمد معظمي)
1396- محکومين (سيد جمال سيد حاتمي و حسين قناعت)
1393- بزم آخر (سجاد شهرياري)
1393- جاده چالوس (احمد معظمي)
1392- ماتادور (فرهاد نجفي)
1392- هوش سياه(فصل دوم) (مسعود آب پرور)
1389- يک روز قبل (صادق کرميار)
1389- قفسي براي پرواز (يوسف سيدمهدوي)
1389- عمليات 125 (محمدرضا آهنج)
1388- مردان تاريخ ساز (محمود معظمي)
1387- شايد براي شما هم اتفاق بيفتد (محمود معظمي)
1386- شب مهتاب (شهرام باباپور)
1385- ازنفس‌افتاده (قاسم جعفري)
1385- جابربن‌حيان (جواد افشار)
1383- پول کثيف (جواد افشار)
1383- کمکم کن (قاسم جعفري)
1382- مسافري از هند (قاسم جعفري)
1381- آخرين آواز ققنوس (مسعود تکاور)
1380- شب آفتابي (قاسم جعفري)
تله فيلم
- بله (محمد آهنگر)
- ساعت به وقت صفر (احمد معظمي)
- نامه (حسين حکمت جو)
- کارد و پنير (محمود معظمي)
- يکي از ميان ما (حميد بهمني)
- خط باريک (شفيع آقامحمديان)
- گروگان (محمدرضا آهنج)
- راهي عاشق (اکبر منصور فلاح)
- خواب برفي (محمدرضا کرميار)
- حضور (مسعود تکاور)
- بي پايان (کاوه سجادي حسيني)
- شب مهتابي
- خواهران غم
- رفقاي خوب (آرش معيريان)
- راهي به ملکوت (کريم سربخش)
نمايش خانگي
1394- آسپرين (فرهاد نجفي)
سريال اينترنتي
1391- سريال اينترنتي نفوذ (آرش تيمورنژاد) *اولين سريال اينترنتي
گردآوري: بخش بازيگران بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود

بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری صهبا شرافتی به شمار می‌رود. این بازیگر جوان در فصل دوم سریال به جمع بازیگران اضافه شد و توانست با نقش روناک در میان مردم شناخته شود. ویژگی‌های کاراکتر و بازی فوق‌العاده شرافتی، «روناک» را به یکی از شخصیت‌های محبوب و متفاوت سریال «نون خ» تبدیل کرد.این بازیگر جوان می‌گوید بازخورد‌ها و واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان نشان می‌داده که چقدر روناک سریال «نون خ» را دوست دارند. 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درباره فصل پنجم نون خ گفت: در پیش تولید بودیم که اعلام کردند که من در فصل پنجم قرار است راننده یک مینی بوس باشم و برای من چالش برانگیز بود.فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. خیلی استرس داشتم البته لذت آن هم بیشتر بود.

او ادامه داد: داستان روناک از قسمت ۱۰ بیشتر شد و در قسمت‌های ابتدایی بیشتر بحث رانندگی بود و فراز و نشیب بیشتری برای شخصیت روناک در فصل پنجم داشتیم.

شرافتی درباره کارهای اخیر خود عنوان کرد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم که هنوز نهایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی