Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی  استان  چهارمحال وبختیاری به مناسبت روز جهانی به شرح ذیل منتشر شد:

بسم الله الرحمن الرحیم

       در ماه مبارک رمضان و در آستانه روز جهانی قدس، در شرایطی که اعراب خائن به آرمان فلسطین دست در دست صهیونیسم و به تبعیت از قدرت سلطه‌گر آمریکا راههای کمک و حمایت از ملت مظلوم فلسطین را بسته و در برابر کشتار مردم و کودکان و زنان غیرنظامی فلسطین به دست جنایتکاران صهیونیست ساکت نشسته و غیرت عربی و اسلامی  و انسانی خود را از دست داده‌اند، که هیچ با حمایت مالی از پدیده شوم تروریسم در منطقه، هر روز شاهد جنایت جدیدی از سوی این رژیم نامشروع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قدرت‌های سلطه‌گر آمریکا و انگلیس و دولت های حامی رژیم صهیونیستی باید بدانند که هزینه کردن برای نجات رژیم اشغالگر قدس بی‌جهت و بی‌فایده است و شمارش معکوس برای نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است؛ چرا که ملت فلسطین دریافته که اتحاد و همبستگی بین فتح و حماس و مردم غزه و کرانه باختری رود اردن و تفاهم برای استراتژی مقاومت تنها راه نجات قدس و آزادی ملت فلسطین است و اراده خداوند نیز بر این قراردارد که به زودی فلسطین آزاد شود.

 مستکبرین بدانند آرمان فلسطین و قبله‏ی اول مسلمانان تبدیل به یک مطالبه ی جهانی گردیده و همه‏ی مسلمانان و حتی سایر ادیان و ملت های آزاده ی دنیا آن را مطالبه می نمایند.

 ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسرائیل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه فلسطین و یارانش سرنگون خواهد شد.

لذا جامعه مداحان بسیجی و هئیات مذهبی و شعرای آئینی و انقلابی استان چهارمحال و بختیاری؛ در آستانه سالگرد حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان و همچنین با توجه به شرایط حساس منطقه ای و بین المللی ایران،  ضمن ابراز همدردی با مردم بی دفاع و بی گناه فلسطین، جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس در نسل کشی آشکار مردم مظلوم و بی دفاع غزه  و نیز هر گونه معامله ی خفت بار  که هویت اسلامی و انسانی فلسطین را خدشه دار کند را به شدت محکوم نموده و ضمن حفظ وحدت آحاد ملت ایران اسلامی عزیز، حمایت قاطع خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام می نماید و مجدانه از مجامع بین المللی و دول اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی می خواهد تا در قبال جنایات غیر قابل دفاع و جنایتکارانه رژیم صهیونیستی سکوت نکرده و از هیچ کمک مادی و معنوی به مردم بی گناه فلسطین دریغ ننمایند و از تمام ظرفیت های حقوقی و قانونی خود در جهت متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی استفاده کنند.

لذا همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » را پرشور تر و با صلابت تر از هر سال سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نمائید با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

به حرمت وعده های الهی و به حرمت شهدای این خطه از قلب اسلام، فلسطین پیروز نهایی خواهد بود.  ان شاالله

و السلام علی من تبع الهدی

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: نابودی رژیم اشغالگر قدس روز جهانی قدس بیانیه بسیج مداحان و هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / نخستین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • شمارش معکوس برای آغاز حج تمتع / اولین کاروان عمره‌گزاران امروز بازمی‌گردد