Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدای انزجار مردم گلستان از صهیونیست بین‎المللی در راهپیمایی روز قدس در شهرها و نقاط مختلف استان طنین‎انداز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، با ابتکار امام خمینی(رحمه الله علیه) با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس صدای فلسطین جهانی شد و مردم ایران نه در مقام حرف بلکه در مقام عمل نشان دادند که فلسطین پاره تن اسلام است و هیچگاه از جامعه مسلمین جدا نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

از سویی دیگر با این ابتکار عمل یکی از اهداف بلند انقلاب اسلامی که مبارزه با ظلم و جور و استکبار است امروز در اقصی نقاط جهان در روز قدس دنبال می‌شود.

 

از بنگلادش تا دل آمریکا هر مسلمانی در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان صدای مظلومین فلسطین را فریاد می‎زند و این صدای بلند مسلمانان جهان نهیبی بر دل ترسای استکبار جهانی است و قطعا با چنین روندی از سویی مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم نوار غزه و فلسطین ناقوس مرگ و نابودی اسرائیل به صدا درخواهد آمد.

 

از سویی آلام و دردهای نیم قرن اخیر از فساد و جور استکبار و کودک کشی صهیونیست در منطقه وظیفه را بر دوش هر مسلمانی برای حمایت از مردم مظلوم و برادران و خواهران مسلمان خود سنگین‎تر می‎کند و لذا هر ساله روز قدس با شکوه و جلای بیشتری برگزار می‎شود.

 

حتی فتنه‎ها و رخنه‎ها برای تغییر شعار «فلسطین پاره تن اسلام است» نتوانسته در برابر عزمت اراده ملت ایران اسلامی تاب بیاورد و همچون خس و خاشاکی در سیل جوشان حمایت از مردم مظلوم و مسلمان نوار غزه این توطئه‎ها بر باد رفته است.

 

مردم استان گلستان نیز همچون دیگر استان‎‎های کشور در روز جمعه( 10 خرداد) به میدان‎های انقلاب بار دیگر حضور می‎یابند و با فریاد « مرگ بر اسرائیل»، « مرگ بر آمریکا» و... حمایت خود را از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین نشان خواهند داد.

 

بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی استان گلستان در گرگان  از محل تجمع میدان شهرداری، خیابان امام خمینی(رحمه الله علیه)، چهار راه میدان، خیابان شهید رجائی، مصلی وحدت گرگان، ساعت ۱۰و۳۰ دقیقه، در گنبدکاووس  از مسجد قائمیه به سمت مصلی امام جعفرصادق(علیه السلام)، ساعت۱۱ در شهرستان بندرترکمن از میدان مختومقلی تا چهارراه شهید کاسب، ساعت۱۱، در شهرستان مینودشت از میدان حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) به سمت مصلی محمد رسول الله(صلی الله علیه و آله وسلم )، ساعت ۱۱و۳۰ دقیقه و در شهرستان کلاله از مسجد جامع به سمت میدان احمدی تا میدان حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه)، ساعت۱۱ مردم استان گلستان در روز قدس حضور حماسی خواهند داشت.

 

همچنین در شهرستان آزادشهر از مقابل سپاه تا مصلی خاتم الانبیاء، ساعت ۱۱و۳۰ دقیقه، در شهرستان رامیان از مسجد جعفری تا مصلی نماز جمعه، ساعت۱۲، در شهرستان علی‎آبادکتول از مسجد محمدیه تا مصلی امام رضا(علیه السلام)، ساعت ۱۱و۳۰ دقیقه و در مناطق سیل زده آققلا  از میدان وحدت(مختومقلی) تا میدان قدس، ساعت۱۰، در شهرستان کردکوی از میدان انقلاب تا مصلی نماز جمعه، ساعت۱۱ در شهرستان مراوه‎تپه از مصلی نمازجمعه تا میدان مختومقلی فراغی، ساعت۱۱ در گالیکش  از ابتدای گلزار شهدا به سمت مسجد جامع، ساعت۱۱ در شهر مرزی اینچه‎برون از مقابل بخشداری تا مصلی نماز جمعه، ساعت10 صبح صدای مظلومیت مردم فلسطین جهانی جهانی خواهد شد.

 

استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه و مصاحبه‎های مختلف مردم استان گلستان را برای حضور هرچه با شکوه‎تر در این راهپیمایی دعوت کردند.

 

همچنین «سرهنگ محمد طبیبی» در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با روز جهانی قدس در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان برای رفاه حال شهروندان روزه دار شرکت کننده در این مراسم در نقاط مختلف استان گلستان محدودیت‎های ترافیکی را در این روز لحاظ خواهیم کرد.

 

رئیس اداره عملیات پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گلستان ادامه داد: بر این اساس در شهر گرگان و از  ساعت 7 صبح و در هشت مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی محدودیت‎های ترافیکی  اجرا می‎شود و از تردد وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

 

طبیبی متذکر شد: این مسیرها شامل  سه راهی پارک شهر در خیابان پاسداران به سمت میدان شهرداری، خیابان شهید بهشتی (15 متری) به سمت شهرداری و از چهار راه شهداء به سمت میدان شهرداری ، از میدان سرخواجه و میدان مازندران و چهارراه آتش نشانی به سمت چهارراه میدان و از خیابان رسالت 24 و لاله 13 به سمت مصلی است.

 

«آخوند عبدالحی میرزاعلی»، امام جمعه اهل سنت شهرستان آق‎قلا در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با ابتکار امام خمینی(رحمه الله علیه) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نهادینه شد و در این روز مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صحنه می‎آیند.

 

وی تصریح کرد: با مشت‎های گره کرده و کوبنده تنفر خود را در این روز به استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست نشان خواهیم داد.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان آق‎قلا ادامه داد: با حضور در صحنه و وحدت توانستیم همواره دشمنان انقلاب اسلامی را به عقب بنشانیم و از همه استان گلستان دعوت می‎کنم در این روز با حضور حماسی خود از مردم فلسطین حمایت کنند.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر خبرگزاری شبستان مراسم شب قدر مجلس استان بوشهر ماه رمضان سبک زندگی اسلامی مسجد اردبیل بیانیه روز قدس حضور در راهپیمایی روز قدس مسیرهای راهپیمایی روز قدس راهپیمایی روز قدس استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی مصلی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تبریک روز شوراها در نهم اردیبهشت به بررسی اهمیت مشورت از منظر دین پرداخت و بیان داشت: اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است و عقل جمعی را برتر از عقل فردی می‌داند.

وی وعده صادق را ظهور قدرت، اراده ملت و نیروهای مسلح ایران در عرصه‌های بین‌المللی خواند و گفت: این عملیات دفاع مشروع و وعده صادق و جنگ اراده‌ها بود، که اراده ملت و نظام اسلامی هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را در هم شکست و نشان داد که می‌توان جلوی ظلم دولت‌های اسرائیل و اربابانش آمریکا و اسرائیل ایستاد.

امام جمعه بسطام با تقدیر از رئیس جمهور برای سفر به استان سمنان و شهرستان شاهرود و قدردانی بابت اقدامات دولت مردمی از برنامه ریزان این سفر در نهاد ریاست جمهوری گلایه کرد و گفت: کم کاری زیادی در تهران در برنامه‌ریزی این سفر اتفاق افتاد و مردم شهرستان شاهرود ساعت‌ها برای دیدار مردمی منتظر و معطل ماندند لذا این اقدامات می‌توانند تلاش‌های دولت را به حاشیه ببرد.

خطیب نماز جمعه بسطام با گلایه از عدم حضور وزرای هیئت دولت در بخش بسطام اظهار داشت: بسطام از بخش‌های بی نظیر و با ظرفیت کشور است لذا مردم این بخش شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و از این حیث در ایران اسلامی شهره هستند.

رضوی نسب گفت: بخش بسطام با جمعیت بالای ۵۰ هزار نفر از بسیاری از شهرستان‌های استان پرجمعیت‌تر و در عین حال ظرفیت‌های فراوان گردشگری، کشاورزی و… دارد. متأسفانه این بخش بسیار مظلوم واقع شده وگرنه مانند تعدادی از شهرستان‌های استان باید ارتقا پیدا می‌کرد.

کد خبر 6089190

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه