Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@15:36:02 GMT

نکاتي براي خريد کيف چرم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۷۳۹۸

نکاتي براي خريد کيف چرم

خبرگزاري آريا -
کيف چرم از نمونه هايي است که بايد در خريد آن دقت داشته باشيم. زماني که مي خواهيم يک کيف چرم بخريم، بيشتر بايد به کيفيت کيف توجه کنيم تا زيبايي و لوکس بودن آن! زماني که يک کيف چرم مي خريد به ياد داشته باشيد آن را به طور کامل بررسي کنيد.

اگر کيف چرم باکيفيت مي خواهيد، دنبال کيفي با چرم‌ دانه کامل باشيد
نکاتي که پيش از خريد کيف چرم بايد بدانيد
ازجمله نکاتي که هنگام خريد کيف چرم بايد مدنظر داشته باشيد مي توان به موارد زير اشاره کرد:
بوي چرم طبيعي کيف
در هنگام خريدن کيف ممکن است بويي از کيف احساس کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع بوي چرم چيزي است که بايد در هنگام خريد توجه کنيد. شما مي خواهيد که کيف بوي چرم طبيعي دهد و عاري از هرگونه بوي شيميايي و رنگ باشد.
نوع چرم
اگر کيف چرم باکيفيت مي خواهيد، دنبال کيفي با چرم‌ دانه کامل باشيد. چرم دانه کامل مرغوب ترين نوع چرم است و استحکام و دوام فوق العاده بالايي دارد. در پردازش اين نوع چرم از سمباده و پوليش استفاده نمي شود بنابراين بافت طبيعي چرم را مي توانيد کاملا حس کنيد. جالب است بدانيد که چرم دانه کامل بر اثر استفاده ظاهر مقبول تري پيدا مي کند.
اما اگر کيفي چشم‌تان را گرفت که از جنس چرم ترکيبي است، روي دوامش چندان حساب نکنيد. چرم ترکيبي از ترکيب تکه پاره هاي چرم با مصنوعاتي همچون پلي اورتان و وينيل به دست مي آيد. اين نوع چرم زياد عمر نمي کند و طبيعتا بوي چرم اصل هم نمي دهد. منتها به خاطر قيمت ارزان ترش فروش خوبي دارد.
روش دباغي چرم
روش دباغي چرم مي تواند روي کيفيت و قيمت محصول نهايي تأثير داشته باشد. به طورکلي چرم را با کروم يا مواد گياهي دباغي مي کنند.
بيشتر محصولات چرمي موجود در بازار از چرم هاي دباغي شده با کروم‌ توليد شده اند. براي دباغي چرم با کروم، همانطور که از اسمش معلوم است، از کروم استفاده مي شود. اين فرايند برخلاف روش دباغي با مواد گياهي فقط چند روز زمان مي برد و به همين دليل محصولات چرمي دباغي شده با کروم ارزان ترند. اين روش ضايعات سمي هم توليد مي کند بنابراين تبعات زيست محيطي دارد.
اين در حالي است که دباغي چرم با مواد گياهي تبعات زيست‌محيطي کمتري به دنبال خواهد داشت. دباغي گياهي هفته ها زمان مي برد و چرم ضخيم تر و محکم تري در مقايسه با دباغي شيميايي به دست مي دهد. اين قبيل چرم ها دوام بالايي دارند و قيمت شان هم گرانتر است. به اضافه اينکه بوي خاص چرم مي دهند. براي کيف هم فوق العاده باکيفيت اند.
تو دوزي
وقتي کيف چرم مي خريد به ياد داشته باشيد که داخل کيف به اندازه ي بيرون آن مهم است. کيف را باز کنيد و تو دوزي ها و درز ها را بررسي کنيد. شما تو دوزي با کيفيتي مي خواهيد که پاره يا جدا نشود. به ويژه اگر قرار است از اين کيف هر روز استفاده کنيد اين نکته بسيار مهم است.
کشور توليدکننده چرم
ايتاليا يکي از معروف ترين توليدکنندگان محصولات چرمي مد روز است. محصولات چرمي ايتاليايي نه تنها جنس مرغوبي دارند، بلکه در طراحي و دوخت هم از خلاقيت و ظرافتي مثال زدني برخوردارند. توليدکنندگان چرم ايراني هم اگرچه هنوز به اندازه برندهاي ايتاليايي در دنيا معروف نيستند در تلاش اند تا خودي نشان دهند و از حق نگذريم، به ويژه در سال هاي اخير محصولات مرغوب مشتري پسند کم توليد نکرده اند.
دوام و دوخت کيف چرم
همه کيف‌هاي چرمي لزوما بادوام نيستند. دوام کيف‌‌هاي چرمي به نوع چرم و کيفيت دوخت بستگي دارد. همان طور که پيش تر هم گفتيم چرم دانه کامل بادوام ترين نوع چرم است و البته کمي گران است. اما اگر مقرون به صرفگي برايتان در اولويت است که ديگر بايد سراغ انواع رده پايين تر چرم برويد.
هنگام خريد کيف چرم بايد دوخت آن را چک کرد. بايد مطمئن شويد که دوخت ها و درز ها قوي هستند و مي توانند فشار را تحمل کنند. همچنين دوخت ها بايد تميز باشند در واقع بايد کنترل کيفيت انجام دهيد! اگر دوخت کيف نا مرتب است يا هر ايراد ديگري دارد، احتمالاً کيفيت خوبي نخواهد داشت. دسته کيف هم بايد با دوختِ محکم يا يراق آلات فلزي به بدنه متصل شده باشد و نه با چسب.

هنگام خريد کيف چرم بايد دوخت آن را چک کنيد
يراق آلات کيف چرم
قبل از تصميم قطعي براي خريد حتما يراق آلات کيف انتخابي تان را به دقت چک کنيد. سگک، قفل و هر اتصال فلزي ديگري را از نظر نيندازيد. درمورد زيپ يادتان باشد که به زيپ هاي فلزي بيشتر مي توان اعتماد کرد. زيپ ها را چند بار باز و بسته کنيد تا مطمئن شويد به راحتي حرکت کرده و گير نمي کنند. اتصالات دسته ها و بند رو دوشي را هم فراموش نکنيد.
مسلماً نمي خواهيد زماني که شروع به استفاده از کيف کرديد بفهميد که لوازم آن ايراد دارند!
رنگ کيف چرم
رايج ترين رنگ هاي کيف چرم عبارت‌اند از مشکي، قهوه اي تيره، عسلي (قهوه اي مايل به زرد) و قهوه اي روشن. رنگ هاي مشکي و قهوه اي تيره براي محيط هاي رسمي و حرفه اي مناسب اند. اين رنگ ها حسي آميخته به قدرت و تسلط با خودشان همراه دارند و سِت کردن شان با بيشتر لباس ها به ويژه براي آقايان مثل آب خوردن است. در عوض رنگ هاي عسلي و قهوه اي روشن براي محيط هاي غيررسمي مناسب ترند. البته اين انتخاب به سليقه و استايل فردي هم بستگي دارد.
استايل حرفه اي
اين نکته را مختص آقايان تدارک ديده ايم. فراموش نکنيد که استايل کيفي که با خودتان سر کار مي‌بريد بايد به شغل تان بيايد. درست است که کيف را در درجه اول براي رفع نيازتان مي خواهيد، اما اگر استايل کيف تان را درست انتخاب کنيد، مي توانيد حرفه اي تر به نظر برسيد.
کيف هاي مردانه دستي و رودوشي چه فرقي با هم دارند: کيف هاي دستي بيشتر به درد مشاغلي مي خورند که دفتر دستکشان زياد است. پس اگر شغلتان چيزي است که به حمل اسناد و مدارک يا لپ تاپ نياز داريد، کيف دستي به کارتان مي آيد. اين قبيل کيف ها بيشتر با کت و شلوار و به طورکلي پوشش کاري رسمي به‌خوبي سِت مي شوند. اما کيف هاي رودوشي ظاهر غيررسمي تري دارند. کيف هاي رودوشي را کج هم مي اندازند و درکل براي محيط هاي کاريِ کمي غيررسمي تر پيشنهاد مي شوند. براي سفر هم اتفاقا کارايي دارند.
سبکي و خوش دست بودن کيف اداري
در داخل کيف هاي اداري چرم وسايل متعددي قرار مي گيرند از همين روي خوش دست بودن و سبکي کيف اهميت زيادي دارد. همچنين وجود بندي دوشي با قابليت جدا شوندگي مي تواند يک نکته مثبت تلقي شود چون برخي تمايل به بود و برخي به نبود آن دارند.
مکان هاي تعبيه شده در داخل کيف چرم
تعداد و چيدمان جيب، فضا و مکان هاي داخل کيف چرم اداري نيز مهم است. بسيار مهم است که يک کيف اداري مکاني براي قرار دادن لپ تاپ داشته باشد. وجود فضايي زيپ دار و نيز مکان هايي براي قرار گرفتن کارت هاي اعتباري هم از نکات مثبت قابل ذکر مي باشد.

خوش دست بودن و سبکي کيف چرم اداري اهميت زيادي دارد
گارانتي و وارانتي
اگر شما در حال خريد کيف چرمي از يک فروشگاه يا برند معتبر هستيد بايد در ارايه ضمانت براي آن کالا دقت داشته باشيد. مهم است که بدانيد ضمانت کالا مهم نيست چيزي که مهم است وارانتي است که تضمين کيفيت مي‌کند و فرصتي براي تعويض در اختيار شما قرار مي دهد.
کيف دوشي بسيار کاربردي است!
کيف دوشي، همراه خوب شما در خريد، محل کار، مهماني و استفاده هاي روزمره ديگر است. دسترسي به آن آسان است و اگر نوع چرمي آن را انتخاب کنيد، يک عمر با شما مي ماند!
اين مدل کيف تقريبأ با هر نوع لباسي ست مي­ شود
مي­توانيد يک تيپ روزمره واقعأ ساده داشته باشيد، مثلاً يک شلوار جين و تي­شرت سفيد بپوشيد. اگر يک کيف دوشي چرم هم به آنها اضافه کنيد، ظاهري موجه تر خواهيد داشت.
کيف هاي دوشي هداياي ارزنده اي هستند!
من از همين الان مي ­دانم که بچه­ هاي من قرار است کلکسيوني از کيف­ هاي چرم دوشي داشته باشند! خود من هميشه دوست داشتم وسايل 20 تا 30 سالگي مادرم را ببينم تا خاطره و داستاني را زنده نگه دارم. از طرفي کيف هاي دوشي از نظر قيمت، کاربرد و تنوع دست شما را براي خريدن به عنوان هديه باز گذاشته مي گذارد.
با پولي که صرف خريدن کيف ­هاي جديد جور و واجور مي­ کنيد، مي­ توانيد يک کيف دوشي چرم طبيعي عالي بخريد!
يک لحظه فکر کنيد. فرض کنيم سالي چند هزينه اي را صرف خريدن يک کيف دستي يا دوشي مد روز مي کنيد. اين کيف ها سال آينده قابل استفاده نيستند، چون مد روز نيستند و دل شما را خواهند زد. بنابراين اينجور وقت ها دست نگه داريد، کمي فکر کنيد و پولتان را صرف خريدن چيزي کنيد که مدت بيشتري برايتان بماند. کيف هاي دوشي چرم طبيعي و به خصوص چرم شتر انتخاب فوق العاده اي است!
گردآوري: بخش مد بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کبری توکلی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خسارت به مزارع گندم به سبب تداوم خشکسالی و کاهش بارش باران اظهار داشت: به علت خشکسالی و عدم بارندگی در فصل کشت همه سطوح بیمه شده گندم دیم به میزان ۱۴۰ هزار هکتار خسارت دیده است.

وی خسارات به سطوح گندم آبی را مورد اشاره قرار داده و بیان کرد: از ۱۸ هزار هکتار مزارع گندم آبی استان بوشهر به سبب کاهش بارش باران در فصل کشت حدود ۴ هزار هکتار آن خسارت دیده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر پرداخت غرامت خسارت به مزارع گندم را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بر اساس مناطق کشت شده و ظرفیت تولید و نوع طرح بیمه‌ای غرامت خسارت از یک تا ۳ میلیون تومان در هر هکتار مزارع گندم به کشاورزان پرداخت می‌شود.

کاهش ۷۰ درصدی برداشت

توکلی از برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان گندم تحویل مراکز خرید شده که شامل گندم معمولی و بذر گندم است.

وی با بیان اینکه برداشت گندم تا خرداد ماه ادامه دارد تصریح کرد: پیش‌بینی تولید ۴۰ هزار تن محصول گندم از مزارع استان بوشهر شده که نسبت به تولید ۱۲۵ هزار تنی سال قبل کاهش بیش از ۷۰ درصد کاهش دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر از خرید گندم توسط ۱۴ مرکز خرید اداره غله و خدمات بازرگانی و مرکز خرید با مشارکت سازمان تعاون روستایی استان بوشهر خبر داد.

کد خبر 6090811

دیگر خبرها

  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • حواله علی پی
  • با کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان صاحب خودرو شوید!
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان