Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@18:19:26 GMT

خیابان خاوران بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۷۴۱۳

خیابان خاوران بهسازی می‌شود

تین‌نیوز | 

معاون فنی وعمران شهردار منطقه ۱۴ دراین‌باره گفت: «این خیابان در محدوده منطقه ۱۴ حدفاصل بزرگراه امام علی(ع) تا خیابان مخبر، با مجموعه‌ای از مشکلات شهری از جمله نابسامانی مسیر اتوبوس‌های تندرو، پیاده‌روسازی نامناسب و مشکلات ترافیکی مواجه و باعث نارضایتی شهروندان شده‌است. » «نوذر طالب‌زاده» افزود: «قرار است ابتدا مسیر اتوبوس‌های تندرو به وسیله جدول از مسیر سواره‌رو مجزا و نرده‌های فلزی جداکننده مسیر روی جدول‌ها نصب شود تا خودروها با جدول‌ها برخورد نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» او ادامه داد: «در مرحله بعد مسیر اتوبوس‌ها کامل آسفالت و پیاده‌روسازی دو سمت خیابان نیز انجام شده و زوائد بصری و الحاقات نماها حذف خواهدشد. »

معاون فنی وعمران شهردار منطقه ۱۴ گفت: «همچنین برای رفع مشکل توقف حاشیه‌ای خودروهای سنگین برای بارگیری در مقابل گاراژها و کارگاه‌های صنفی نیز قرار است فضایی برای خودروها در نظر گرفته شود. ساماندهی تابلوی مغازه‌ها در زمینه محل نصب، ارتفاع مجاز نصب و... باید در این محدوده انجام شود. »

طالب‌زاده تأکید کرد: ‌«در دو طرف خیابان جوی‌هایی با عرض ۵۰ سانتیمتر وجود دارد که با اتصال به شبکه زیرزمینی و کانیو حدود ۳۰ سانتیمتر از عرض هر جوی کم و خیابان تعریض می‌شود. » به گفته او، حدود ۲ هزار و ۸۰۰‌ مترمربع پیاده‌روسازی، هزار و ۳۰۰ مترطول جدول‌کشی و ۱۴ هزارمترمربع آسفالت در این مسیر انجام خواهدشد. اکنون کار عمرانی این مسیر آغاز شده و درصورت نبود مانع و تأمین بودجه لازم تا پایان آبان ماه امسال، بهسازی محیطی خیابان خاوران به پایان می‌رسد.  

 

 

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتوبوس های تندرو شهردار منطقه 14 خیابان خاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: مناظره‌های ضبط شده از دو نامزد حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، هر روز ساعت ۶ صبح و ۲۲ از رادیوی خراسان جنوبی و ۸ صبح و ۱۹ از سیمای خاوران پخش می‌شود.
دور سوم مناظرات هم قرار است دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از رادیو و سیمای خاوران پخش شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • روایت‌هایی از نخستین شرکت‌های مسافربری | وقتی گاریخانه‌ها به گاراژ تبدیل شدند
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران