Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا بنفشه خواه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مدتی است در تلویزیون حضور ندارد، بیان کرد: فعلاً مشغول کاری نیستم و به دلایل گوناگون از جمله نبود فیلمنامه های خوب یا سودجویی‌هایی که رخ می دهد در سریالی حضور ندارم.

وی ادامه داد: کار بازیگری برای همه جذاب است که البته بخشی از این جذابیت هم کاذب است و عده ای تلاش می کنند که پول بدهند تا بتوانند در نقشی بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که خود ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم دستمزدهای کارهایمان را دریافت کنیم بنابراین وقتی یکی حاضر می شود ۲ برابر بدهد تا نقشی را بخرد تهیه کنندگان هم سراغ چنین کسی می‌روند.

بنفشه خواه درباره کارکرد انجمن های صنفی در چنین وضعیتی عنوان کرد: انجمن های صنفی مختلفی داریم که در حال فعالیت هستند اما این انجمن ها کارآیی لازم را ندارند.

این بازیگر در پایان درباره وضعیت این روزهای بازیگری در تلویزیون بیان کرد: ما دعا می کنیم تا اوضاع درست شود و امیدواریم شرایط تغییر کند.

کد خبر 4629320 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: سریال ایرانی بازیگر تلویزیون رضا بنفشه خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته