Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@07:27:36 GMT

اشکان دژاگه غایب بزرگ لیست تیم ملی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۷۸۱۲

اشکان دژاگه غایب بزرگ لیست تیم ملی

لیست تیم ملی برای دو بازی دوستانه با تیم های سوریه و کره جنوبی اعلام شد. دو دیداری که در روزهای 16 و 21 خرداد در ایران و کره جنوبی برگزار می شود.

به گزارش عصرایران به نقل از ورزش سه، این لیست طبیعتا از لیست تیم ملی در جام ملت های آسیا گلچین شده است به این دلیل که ویلموتس به تازگی وارد تهران شده و شناخت جامع و دقیقی از فوتبال ایران و فوتبالیست های ایرانی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال عدم حضور اشکان دژاگه در لیست تیم ملی در دو بازی با سوریه و کره جنوبی در نوع خود جالب است. اشکان دژاگه در حالی این بار به اردوی تیم ملی دعوت نشده است که در سال های اخیر همواره یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بود و سال های سال است که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازو دارد. او حتی با وجود مصدومیت هم به اردوی تیم ملی دعوت می شد و روی نیمکت می نشست که این اتفاق در جام جهانی 2018 رخ داد.

اشکان دژاگه به اردوی تیم ملی دعوت نشد اما همبازی او یعنی مسعود شجاعی یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی برای دو بازی یاد شده خواهد بود. به نظر می رسد کاپیتان سال های اخیر تیم ملی به پایان راه در تیم ملی رسیده است. بازیکنی که با تیم تراکتورسازی قرارداد دارد و فصل آینده هم در این تیم توپ خواهد زد و البته باید به این نکته اشاره کرد اشکان در فصل اخیر هم یکی از خوب های تیمش بود.

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد (عکس)
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه