Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه امام رضا(ع) در بیانیه‌ای آورده است: روز قدس نقشه راهبردی امام راحل جهت احیای همیشگی آرمان قدس شریف است. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) در گرامیداشت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
" ونرید أن نمن على الذین استضعفوا فی الأرض ونجعلهم أئمة ونجعلهم الوارثین " قصص.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیه 5

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نقشه راهبردی امام خمینی (ره) در زنده نگه داشتن بیداری اسلامی و بسترسازی جهت احیای همیشگی آرمان قدس شریف در میان امت اسلامی و یکی از جلوه‌های بندگی است که انسان‌های آزاده، بصیر و حق‌جو را در برابر بزرگترین نماد شیطان در عصر حاضر یکپارچه و همراه می‌سازد.

امت اسلامی طی قریب به 40 سال گذشته در پاسخ به پیام ماندگار امام راحل عظیم الشان و هم صدا با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و همراه با همه آزادی‌خواهان جهان در این روز آرمان آزادی قدس شریف را فریاد کرده و با اتحاد و انسجام در برابر جنایات بی‌حد و حصر صهیونیست‌ها مقاومت و مبارزه تا فتح نهایی را به عنوان تنها راه برون رفت از وضع موجود مطرح کرده است.

دعوت نماینده ولی فقیه ‌و استاندار کرمانشاه از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدسمحدودیت‌های ترافیکی روز قدس در شهرهای خراسان شمالی اعلام شدشهرکرد|«روز قدس» روز وحدت و همگرایی امت اسلامی است; ظهور انقلاب صاعقه‌ای بر سر صهیونیست‌ها

این پدیده نحس و غده سرطانی تاکنون به‌دلیل عقب‌نشینی برخی دولت‌های عربی و دیگر کشور‌های وابسته به استکبار و استعمار و همچنین طرح‌های به‌ظاهر صلح در قالب مذاکرات صلح به حیات ننگین خود ادامه داده و در دوره‌های مختلف از انواع جنایت‌های بشری مانند قتل عام گسترده مردم در صبرا و شتیلا، بی‌خانمان و آواره کردن میلیون‌ها نفر از فلسطینیان، کودک‌کشی‌های گسترده، تعرض نظامی به خاک کشور‌های اسلامی، حمایت از گروه‌های تکفیری و ترور نخبگان، فرهیختگان و دانشمندان جوان در کشور‌های اسلامی و به‌خصوص ترور دانشمندان جوان هسته‌ای ایران و تهدید نظامی و جنگ هسته‌ای کشور‌ها تنها بخش کوچکی است از سیاهه جنایات این رژیم هار که در خدمت و نوکری قدرت‌های استکباری و استعماری بوده و است.

امروز شاهدیم از یک سو صهیونیست‌ها در فضای سکوت نهاد‌های بین‌المللی و با حمایت سردمداران آمریکا همچنان بر جنایت در سرزمین‌های اشغالی مداومت می‌ورزند و حتی از کشتار زنان و کودکان و امدادگران نیز ابایی ندارند. از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا با همراهی برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل "معامله قرن" برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند. در چنین شرایطی حضور گسترده و یکپارچه امت اسلامی در صحنه موجب ناکامی این ظلم تاریخی و نقشه شیطانی می‌شود؛ به راستی که روز قدس را می‌توان معیاری برای بیداری اسلامی در عصر حاضر برشمرد.

سپاه امام رضا علیه السلام با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) و ولایت پذیری در اطاعت از فرامین امام خامنه‌ای عزیز و فرمانده کل قوا (مدظله العالی) مصداق امروز شمر و یزید را دستگاه تبلیغی نظام استکباری و استعماری و حامیان اسرائیل غاصب می‌داند و ضمن محکومیت جنایات ادوار صهیونیست بین‌المللی، تحرکات اخیر سیاسی آمریکا در انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس، روابط پیدا و پنهان برخی دول عربی در مشروعیت بخشی به‌اسرائیل غاصب، هشدار می‌دهد.

 فلسطین تاریخی از نهر تا بحر است و هرگونه تغییر در مرز‌های سیاسی فلسطین یا دوپاره شدن آن و ادامه جنایت‌ها و نقض حقوق بشر، جز بر افروخته‌تر شدن خشم ملت‌های انقلابی و مسلمان کشور‌های اسلامی و آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان جهان و کوتاه شدن روزشمار نابودی و محو این رژیم به‌کمتر از 25 سال نتیجه دیگری نخواهد داشت و با دعوت از آحاد امت خداجوی استان در راهپیمایی با شکوه روز قدس امسال؛ آن را عزم جهان اسلام برای نابودی اسراییل و آزادی قدس شریف می‌داند.

انتهای پیام/ش

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • در نشر و انتقال آرمان‌های انقلاب دچار ضعف هستیم
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد