Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:27:25 GMT

عرب: با برانکو درباره پیشنهاد تراکتور حرف می زنم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۷۸۹۹

عرب: با برانکو درباره پیشنهاد تراکتور حرف می زنم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید برخی هواداران تلاش های انجام شده در باشگاهش را نادیده می گیرند.

ایرج عرب در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره برد پرسپولیس مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی بیان کرد: این بازی به دلیل حساسیت ویژه ای که داشت شرایط سختی را برای ما رقم می زد. شرایط خاصی داشت و خداراشکر که به خیر گذشت و توانستیم نتیجه خوبی را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد را مدیون تلاش بازیکنان و سرمربی و کادرفنی و حمایت بی شائبه هواداران هستیم.


وی درباره اینکه هواداران به خاطر بی نظمی های موجود در بحث سکوهای نقش جهان از او دلخور هستند، تاکید کرد: اینطور نبوده که ما هیچ اقدامی نکرده باشیم. پس این اقدامات از کجا نشات می گیرد؟ اینکه باشگاه بدون حاشیه کار می کند، دلیلش چیست؟


مدیرعامل پرسپولیس همچنین گفت: ما از یک هفته قبل برای ایجاد امنیت و مسائل اینچنینی نامه نگاری کردیم و دیروز هم خودم درجلسه شورای تامین حضور یافتم. جان هواداران از هرچیزی مهم تر است. ما دنبال فوتبال پاک، نشاط و سلامتی هستیم. دنبال ایجاد تنش نیستیم. همه ما اعضای یک خانواده هستیم و می خواهیم همه در سلامت کامل از ورزشگاه خارج شوند. باید این مساله را بدانیم که نیروهای امنیتی تدابیر لازم را در نظر می گیرند. همه ما برای حفظ جان هواداران کار می کنیم اما برخی افراد تلاش ها را نمی بینند و حواشی هم همیشه وجود دارد.


عرب درباره اینکه در بازی شب گذشته بازهم 10 درصد سکوها به هواداران پرسپولیس رسید، تاکید کرد: شما دیدید سپاهانی ها نیز 70 درصد سکوها را در اختیار نداشتند و بخشی از ورزشگاه خالی بود. از درصد آنها هم کم شد و ما نیز قبول کردیم درصدی کم شود.


وی درباره مذاکره برانکو ایوانکوویچ با تراکتورسازی بیان کرد: من از این مساله بی خبرم و از طریق مطبوعات متوجه آن شدم.


عرب درباره اینکه برانکو خودش مذاکره با تراکتور را تایید کرده، گفت: من باید با آقای برانکو صحبت کنم و بعد نظرم را بگویم.


وی در پاسخ به این پرسش که در صورت جدایی برانکو پلن باشگاه برای آینده چیست، افزود: اجازه بدهید اول با برانکو صحبت کنیم و بعد در این خصوص حرف بزنیم.

ایرج عرب برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها ایرج عرب برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم

وینگر پرتغالی تراکتور معتقد است تیمش می‌توانست استقلال را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، ریکاردو آلوز پس از بازی با استقلال اظهار کرد: به نظرم عملکرد خوبی داشتیم، صادقانه می‌گویم که می‌توانستیم سه امتیاز بازی را بدست آوریم. متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم.

او درباره اینکه نتوانست در این مسابقه پاس گل بدهد، عنوان کرد: دلیلی ندارد، من به پاس گل دادن یا ندادن فکر نمی‌کنم و تنها با برد تراکتور خوشحال می‌شوم. من اینجا هستم که به تیم کمک کنم.

آلوز در مورد اینکه تعداد هواداران این تیم در بازی امروز نسبت به گذشته کمتر بودند، گفت: طبیعی است زیرا ما آنچنان خوب نبودیم ولی ما نهایت توانمان را می‌گذاریم. ما می‌خواهیم نتیجه‌ای که هواداران می‌خواهند را کسب کنیم. از آنها عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آینده هواداران بیشتر نیز بیایند زیرا که ما یک خانواده هستیم. ما به همدیگر نیاز داریم.

وینگر پرتغالی تراکتور درباره بازی جام حذفی گفت: من بازی به بازی فکر می‌کنم، اینکه سه امتیاز بازی‌ها را بدست آوریم و بهتر شویم. ما برای رسیدن به آسیا و صعود در جدول به پیروزی نیاز داریم و اکنون نیز روی بازی با فولاد تمرکز کرده‌ایم.

آلوز در رابطه با جدایی خمس گفت: این تصمیم با باشگاه است. من نظری ندارم و به مربی جدید خوش‌آمد می‌گویم. بابت زحمات خمس از او تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • مصاحبه جنجالی هاشمی‌نسب درتبریز علیه پرسپولیس
  • عکس‌| هواداران تراکتور ورزشگاه را پر نکردند!
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم