Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع حریق در کارخانه فشفه سازی شهر "بلداجی" خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر کشته و هشت تن مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ خسرو نجفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ظهر امروز در پی اعلام خبری به مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر آتش سوزی در کارخانه فشفشه سازی شهر "بلداجی" از توابع شهرستان بروجن بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد در این حادثه یک نفر بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و هشت نفر دیگر مصدوم که به کمک نیروهای امدادی به بیمارستان بروجن منتقل شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با بیان اینکه حال 2 تن از مصدومان رضایت بخش نیست گفت: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل

مسعود مثنوی افزود: طی اعلام مرکز عملیات اضطراری چهارمحال و بختیاری مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر در پل روستای زرمیتان اردل در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، به سرعت نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی به دو حادثه دیده در منطقه میانکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: نیرو‌های امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • امدادرسانی به ۲ فرد عشایر گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک