Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فاروج گفت: این مرکز طی سه سال متوالی با انجام تعهداتش عنوان مرکز نمونه استان را تکرار کرده و امسال هم برای رسیدن به این عنوان فعالیت های خود را آغاز کرده است.

رضا دلیر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: پارسال مرکز آموزش فنی و حرفه ای فاروج با اجرای عملکردی بالغ بر 100 هزار نفر ساعت، عنوان مرکز نمونه استان در تمامی شاخص ها را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فاروج، با بیان اینکه، ظرفیت اسمی مرکز 100 هزار نفر ساعت می باشد و تعهدات آموزشی به تناسب امکانات موجود در مرکز سالانه بین 80 هزار تا 86 هزار تا نفر ساعت متغیر بوده است، افزود: از ابتدای راه اندازی مرکز در سال 90 تا سال 95 این امر محقق نشده بود اما با مشارکت و همدلی کارکنان این روند تغییر و به مدت سه سال به طور مستمر ظرفیت اسمی برگزار و به صورت کامل در حال استفاده است.

 

 وی گفت: امسال هم این مرکز در ادامه روند تنوع بخشی به آموزش های فنی و حرفه ای در چند سال اخیر از ابتدای سال با برنامه ریزی های انجام شده، دوره هایی چون پرورش زنبور عسل، قارچ دکمه ای، گوسفند، سبزیجات خشک، تعمیر موتور سیکلت، جوشکاری، سیم کشی مدارهای پایه ، فن ورزی شبکه هوایی برق، تهیه و تدوین کسب کار را برگزار کرده است.

 

دلیر، تعداد شرکت کنندگان در این دوره ها را از ابتدای امسال، 278 نفر برشمرد و افزود: این کلاس ها در پنج کارگاه مستقر در مرکز به علاوه  کارگاه های سیار روستایی برگزار شده است.

 

وی مخاطبان این کلاس ها را،  کارآموزان آزاد مرکز، زنان سرپرست خانوار، دهیاران، دانشجویان، دانش آموزان، معتادان بهبود یافته، کارآموزان معرفی شده بهزیستی و ...  عنوان کرد و بیان داشت: تقریبا تمام دوره ها به صورت متوازن کارآموز داشته است.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر روز قدس راهپیمایی روز قدس خبرگزاری شبستان ماه رمضان مراسم شب قدر ماه مبارک رمضان اردبیل استان بوشهر رتبه اول استان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فاروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در بازی خارج از خانه

تیم فوتبال النصر بازی خارج از خانه در لیگ حرفه‌ای عربستان را با پیروزی به پایان رساند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته بیست‌ونهم لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان شنبه شب تیم النصر ریاض با حضور کریستیانو رونالدو در خانه الخلیج به میدان رفت و در پایان با گل دقیقه 68 آیمریک لاپورت یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم فوتبال النصر ریاض با کسب این پیروزی خارج از خانه 71 امتیازی شد و رتبه دوم جدول 18 تیمی لیگ حرفه‌ای عربستان را حفظ کرد. الهلال با 80 امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین مسابقات است.

شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نمونه‌های دریایی ایران در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ذخیره می‌شود
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی