Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: در جریان مذاکرات مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با برانکو نیستم.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آینده تیم فوتبال ماشین‌سازی اظهار داشت: ماشین‌سازی باید به اشخاصی واگذار شود که در تبریز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اگر هم خریداری پیدا نشد سعی می‌کنیم همین روند فعلی را دنبال دهیم.

وی در مورد اینکه شایعه مذاکره مسئولان باشگاه تراکتورسازی با برانکو را تائید می‌کند یا تکذیب، گفت: من در جریان مذاکرات مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با برانکو نیستم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی را هوشمندانه و عالی می‌بینم. خوشحالم که دیگر مراسم استقبالی که پله‌های برقی فرودگاه یشکند وجود ندارد و قراردادی را با شیوه روز دنیا با ویلموتس امضا کردند که نشان از مدیریت خوب تاج دارد.

وی در مورد اینکه آیا هنوز هم به زنوزی مشاوره می‌دهد یا خیر، گفت: من با زنوزی کار می‌کنم و از او می‌توان خیلی نکات یاد گرفت. کسانی که با زنوزی از نزدیک کار می‌کنند متوجه هستند که او چقدر در حوزه فنی، اقتصادی و ورزشی از آگاهی کاملی برخوردار است.

نصیرزاده در پایان در مورد اینکه آیا مهاجری در ماشین‌سازی باقی می‌ماند یا خیر، گفت: در حال حاضر در خدمت مهاجری هستیم و تصمیمی برای تغییر سرمربی نداریم مگر آنکه اعضای هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تصمیم دیگری بخواهند بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هوشنگ نصیرزاده ماشین سازی تبریز برانکو ایوانکوویچ وحید هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

کد خبر 847346 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز