Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@21:36:12 GMT

۶ تفاوت تیم ویلموتس با تیم کی‌روش

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۸۵۹۱

۶ تفاوت تیم ویلموتس با تیم کی‌روش

نخستین لیست تیم ملی فوتبال ایران تحت هدایت ویلموتس امروز (پنج شنبه) برای دو دیدار دوستانه برابر سوریه و کره‌جنوبی منتشر شد.

به گزارش مشرق، جام ملت‌های آسیا و دیدار با ژاپن آخرین مسابقه‌ای بود که تیم ملی در یک دیدار به میدان رفت و پس از اتمام همکاری کی‌روش با ایران، تیم ملی بدون سرمربی دو فیفا دی را از دست داد تا موعد قرارداد با ویلموتس بلژیکی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از بیشتر بازیکنانی که در جام ملت‌ها و جام جهانی برای تیم ملی به میدان رفتند، ویژگی بارز فهرستی است که این مربی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید:

علت دعوت نشدن قدوس و دژاگه مشخص شد

لیست جدید تیم ملی شش تغییر نسبت به جام ملت‌های آسیا دارد که بزرگترین تغییر آن دعوت شدن الله‌یار صیادمنش به جای سامان قدوس است. گلزن باشگاه آمیان فرانسه که عملکرد خوبی در نخستین فصل حضور خود در یکی از ۵ لیگ معتبر اروپا داشت، به علت مصدومیت (به گفته خانلری، پزشک تیم ملی) دو دیدار دوستانه تیم ملی را از دست داد و جای خود را به ستاره‌ای داد که قرار است جدیدترین نماینده بازیکنان ایرانی در فوتبال اروپا باشد.

سعید عزت‌اللهی که در روزهای آخر منتهی به جام ملت‌ها آن مسابقات را از دست داد، دوباره به جمع ملی‌پوشان بازگشت و این در حالی بود که او بعد از انتقال قرضی‌اش به ردینگ انگلیس، تنها چهار بازی برای این تیم به میدان رفت. رشید مظاهری که در جمع سه دروازه‌بان سفر کرده به قطر برای جام ملت‌ها قرار نگرفت، پس از درخشش همراه با ذوب‌آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دوباره به جمع محافظان قفس توری تیم ملی برگشته تا تعداد دروازه‌بان‌های تیم ویلموتس به عدد چهار برسد.

از دیگر جابجایی‌های مهم ملی‌پوشان ایران، دعوت شدن بازیکنی بود که توانست با دیناموزاگرب، قهرمان کرواسی شود اما درخشش کافی در این تیم نداشت به طوری که حتی شایعه جدایی او از این تیم کروات در رسانه‌های مختلف منتشر شد.

شاید بزرگترین غایب تیم ملی اما اشکان دژاگه کاپیتان دوم تیم کارلوس کی‌روش بود. بازیکن این فصل تراکتورسازی در نخستین تجربه خود در لیگ ایران درخشان ظاهر شد و از تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ و این تیم تبریزی بود. به گفته پزشک تیم ملی، کاپیتان تراکتورسازی مصدوم است و به همین دلیل دیدار با سوریه و کره‌جنوبی را از دست داد.

تیم ملی ایران در روزهای ۱۶ و ۲۱ خرداد به مصاف سوریه و کره‌جنوبی می‌رود و شاید لیست تیم ملی بعد از این دو دیدار تغییراتی داشته باشد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی تیم ملی ایران سرمربی فوتبال کارلوس کی روش مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است

سرمربی یونانی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: همیشه گفته‌ام یکی از موردهایی که باعث نتیجه گرفتن می‌شود، ساختن است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماریوس اوزونیدیس در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل مس رفسجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، اظهار داشت: فردا انتظار بازی خوب از دو تیمی خوب را دارم. خیلی اتفاقات در بازی می‌افتد. مس رفسنجان نسبت به نیم‌فصل اول، سبک بازی‌اش را تغییر داده است و متفاوت بازی می‌کند. به همین دلیل، انتظار بازی خوب از هر دو تیم را دارم. برای ما این دیدار مهم است، چون در بازی‌های اخیر نتیجه لازم را نگرفته‌ایم و فردا برای بردن بازی خواهیم کرد.

کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است

 

وی در ادامه افزود: همه بازی‌ها مهم هستند. آن چیزی که به ما مربوط می‌شود این است که نمایش خوبی داشته باشیم. هر دو تیم دنبال پیروزی هستند و برای همین است که می‌گویم انتظار بازی خوب دارم. امیدوارم در پایان کار ما خوشحال باشیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در پاسخ به این پرسش که دلیل عملکرد نه چندان خوب تیمش در دیدارهای اخیر چیست، گفت: در ابتدا باید بگویم دلیل باختن‌های ما این نبود که نمایش خوبی نداشتیم. در برخی از بازی‌ها شایسته شکست نبودیم. به نسبت نیم‌فصل اول بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم، به خصوص در خطوط دفاعی و هافبک و همیشه مجبور بودیم تغییرات بدهیم. خیلی از موضوعات بود که بازی‌ها را واگذار کرده‌ایم. همیشه مصدوم داریم، ولی چه کار می‌توانیم انجام دهیم؟ وقتی مصدومیت برای بازیکنان پیش می‌آید، شانس به بازیکنان جوان می‌رسد که خودشان را نشان دهند. ما یکی از تیم‌هایی هستیم که به بازیکنان جوان بها داده‌ایم. همیشه گفته‌ام یکی از موردهایی که باعث نتیجه گرفتن می‌شود، ساختن است. شاید بین رتبه پنجم تا هفتم تفاوتی برای ما نداشته باشد، مهم ساختن تیم است.

اوزونیدیس درباره اینکه مصدومیت بازیکنان به شرایط آنها بازمی‌گردد یا وضعیت زمین‌ها در ایران گفت: بزرگ‌ترین مشکل، شرایط زمین‌هاست و برای همین گفته‌ام برای فصل آینده باید در زمینی تمرین کنیم که امکانات خوبی داشته باشد. شرایط زمین تمرین در تهران خوب نیست و خواسته‌ام تیم برای فصل آینده به سیرجان برود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفاوت میلگرد A2 و A3 + نحوه تشخیص آن‌ها
  • کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • هدیه روز معلم به حساب بازنشستگان هم واریز می‌شود؟
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی