Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:18:18 GMT

دلجویی و کمک مسئولان به ۵قلو‌های ماسالی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۸۶۳۸

دلجویی و کمک مسئولان به ۵قلو‌های ماسالی

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جواد عامر فرماندار ماسال  گفت: در پی تماس تلفنی از دفتر ریاست جمهوری به بنده جمعی از مسئولان به ویژه مسئولان نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد برای دلجویی، بررسی مشکلات و کمک به خانه ۵ قلو‌های ساکن روستای اسطلخ زیر ماسال رفتند.
وی  با بیان اینکه به والدین این ۵ قلو‌ها هدایای نقدی و کالا‌هایی نظیر روغن، برنج و دیگر اقلام مورد نیاز داده شد افزود: علاوه بر این قرار شد یک خانه نیمه ساخت هم به این خانواده اهداء شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین قرارشد پدر ۵ قلو‌ها در یکی از ادارات مشغول بکار و به مادرشان وام اشتغال خانگی اهداء شود.
مادر ۵ قلو‌هاهم گفت: حدود ۵ سال با علیرضا خداجو همسرم و فرزندانم در دهستان دهکا آستانه اشرفیه در خانه‌ای استیجاری زندگی کردم، اما به علت مشکلات معیشتی مجبور شدم ۶ ماه پیش به روستای اسطلخ زیر ماسال مهاجرت کنم.
ماهرخ بخشی با بیان اینکه در سال ۹۶ در اولین زایمان ۵ قلو بدنیا آوردم افزود:برای پرورش ۴ پسر و یک دخترم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنم.
وی در پایان گفت: چند وقت پیش برای بیان مشکلاتم به رئیس جمهور نامه‌ای دادم که الحمدلله اثر بخش بود و مسئولان شهرستان ماسال برای بررسی مشکلات به خانه ام آمدند.

انتهای پیام/آ

رسیدگی به درخواست ۵ قلو‌های ماسالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریاست جمهوری فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شهروند خبرنگاری در پیامی از بیکار شدن کارگران نساجی بروجرد خبر داده و خواستار رسیدگی مسئولان شده است.  
چند سالی است که نساجی بروجرد در مشکلاتی گرفتار شده است، کارخانه‌ای که بیش از ۳۰ سال با نشان تجاری معروفش  توانسته نه تنها تولیدات خود را در داخل بلکه به خارج از کشور هم  عرضه نماید.
در دی‌ماه سال گذشته،   تعدیل ۵۰۰ نفر از کارگران نساجی بروجرد خبر ساز شد.
مسئولان نساجی بروجرد  اعلام کردند که ۵۰۰ کارگر اخراج نشده بلکه قراردادشان تمام شده است و دیگر نیازی به حضور آن‌ها در کارخانه نیست.
گفته می‌شود بعد از گذشت بیش از یک ماه از سال جدید و  پایان یافتن تعطیلات هنوز این کارخانه فعالیت خود را آغاز نکرده است.
این در حالیست که هرساله ۱۵ فروردین این کارخانه خط‌های تولید را راه‌اندازی می‌کرد و کارگران مشغول به کار می‌شوند.
معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد گفته: مدیریت نساجی بروجرد اعلام کرده که با کمبود نقدینگی روبروست.
به گفته مهدی سراب‌نشین: نساجی بروجرد هم اکنون یک‌هزار و ۵۰۰ کارگر دارد که سه ماه حقوق معوقه دارند و بیمه آنان حدود سه ماه است که پرداخت نشده است.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:
نساجی بروجرد، یکی از بزرگ‌ترین نساجی‌های پارچه ایران است که چندین وقت است کارگران آن با مشکل اخراج و حقوق نگرفتن مواجه هستند. خواهشمندیم رسانه ملی این موضوع را پیگیری کند.

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • مسئولان، پای کار حل مشکل کشاورزان بیایند
  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاظلاب بندرعباس
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال
  • اعتبارات بازآفرینی محور دلجویی هنوز اختصاص نیافته است