Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با صدور بیانیه ای حضور گسترده و پرشور مردم ایران اسلامی بویژه اعضاء کانون های مساجد استان سمنان را در راهپیمایی روز جهانی قدس خواستار شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با صدور بیانیه ای به اهمیت حضور گسترده و پرشور خانواده بزرگ کانون های مساجد در راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تاکید کرد و حضور گسترده اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد همگام با اقشار دیگر ایران اسلامی  را در این راهپیمایی خواستار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است:روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبران است، حضرت امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسیر تاریخ معاصر را تغییر داد و مهمترین مسئله عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران به جهان اسلام فرمان تاریخی خویش مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مبارزه با رژیم اشغالگر فلسطین را از محدوده جهان عرب و حتی اسلامی به همه جهان گسترش داد و همه مستضعفین جهان را به مبارزه بی‌امان با مستکبران دعوت کرد.

 

در ادامه این بیانیه بیان شده است:امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آنها به ویژه آل سعود را نقش بر آب نموده به گونه‌ای که جبهه مقاومت قدرتمندتر از هر زمان دیگری این رژیم تروریستی و نامشروع را به ستوه آورده است. آمریکا باید بداند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، به رسمیت شناختن جولان و تروریستی اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش‌های مزبوحانه است که راه به جایی نخواهد برد و به بایگانی ده‌ها طرح‌ گذشته آمریکا در مورد فلسطین سپرده خواهد شد.

 

همچنین در این بیانیه تاکید شده است: طرح معامله قرن نماد جاهلیت مدرن، سند رسوایی مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق ملت‌ها و وسیله‌ای برای نابودی فلسطین و به فراموشی سپردن آرمان بلند قدس شریف و امنیت سازی دائمی برای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است و به یاری خداوند توطئه ۷۰ ساله نظام سلطه و صهیونیسم ضد فلسطین به برکت مقاومت مردم مظلوم و بی‌دفاع آن و هوشمندی و حمایت‌های امت اسلامی به ویژه ملت ایران خنثی و هم اینک تفکر مقاومت اسلامی بر اساس وحدت، اخوت و بیداری اسلامی از آفریقا تا مدیترانه و فراتر از جغرافیای منطقه در قلب اروپا و آمریکا معادله مقاومت برابر استکبار و سلطه گری را در افق هزاره سوم، نویدبخش تحقق شعار راهبردی حضرت امام (ره) در «حذف اسرائیل از صفحه روزگار» شده است و تلاش استکبار جهانی در به انحراف کشاندن آرمان آزادسازی فلسطین با طرح‌های خائنانه‌ای همچون «معامله قرن» که اخیراً توسط آمریکا برای نجات رژیم جعلی صهیونیستی از نابودی شده، قطعاُ ناکام خواهد ماند.

 

در پایان این بیانیه ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان ضمن دعوت از اقشار و آحاد ملت مومن، انقلابی و رشید ایران اسلامی بویژه اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان برای حضور با شکوه، پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و تجدید عهد با آرمان فلسطین و قدس شریف و بر حذر داشتن سران کشور‌های اسلامی و عربی از شرکت در کنفرانس بحرین ـ. که توطئه بزرگ و جدید لابی صهیونیستی، امریکایی و سعودی در راستای طرح معامله قرن است ـ. آورده است: به فضل الهی و به برکت هوشمندی، هوشیاری و بصیرت ملت ایران، راهپیمایی سراسری روز قدس در جای جای میهن اسلامی در لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صحنه حمایت ایرانیان از فلسطین مظلوم و بیزاری آنان از رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اسرائیل واقع و نشان خواهد داد «مقاومت» مسیر اصلی آزادسازی قدس بوده و رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین طرح معامله قرن و خائنینی که در پازل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نقش‌آفرین و بازیگر شده اند را با پاسخ‌های قاطع و پشیمان کننده مواجه می‌سازند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر روز قدس خبرگزاری شبستان راهپیمایی روز قدس مراسم شب قدر ماه رمضان ماه مبارک رمضان اردبیل استان بوشهر راهپیمایی روزقدس مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه‌های آمریکا را که خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی در غزه هستند، محکوم کرد.

در بیانیه جنبش انصار الله آمده است که سرکوب غیرموجه تظاهرکنندگان آمریکایی، نادرست بودن ادعاهای دولت آمریکا را مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی آشکار کرد.

جنبش انصارالله بر حق شهروندان آمریکایی برای تظاهرات مسالمت آمیز تاکید و از موضع اخلاقی آنها که بیانگر افزایش آگاهی جامعه در مورد مسئله فلسطین و مخالفت با اقدامات وحشیانه اسرائیل در غزه است، قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله از سازمان های بین المللی حقوق بشر خواست تا این اقدامات سرکوبگرانه علیه تظاهرات مسالمت آمیز در ایالات متحده را محکوم کنند و دولت آمریکا را برای توقف نقض حقوق بشر تحت فشار قرار دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که جنایات نسل کشی اسرائیل در غزه مستلزم یک موضع محکم بین المللی برای توقف آن است و تظاهرات مسالمت‌آمیز در آمریکا نشان دهنده مخالفت مردم آمریکا با این جنایت‌ها و همبستگی آنها با مردم فلسطین است.

در پایان بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصار الله تأکید شد که مسأله فلسطین یک مسئله محوری برای ملت عربی و اسلامی باقی خواهد ماند و انصارالله به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین تا رسیدن به حقوق مشروع خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 6089222

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب