Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ، آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی به مناسبت دهمین همایش بزرگداشت قیام 15 خرداد تشریح کرد:

در آستانه سالگرد قیام خونین و تاریخی پانزدهم خرداد برخود لازم دیدم طی پیامی یادی از شهدای والامقام این قیام تاریخی بخصوص رشادت های کفن پوشان ورامین داشته و به ساحت قدسی ایشان عرض ارادتی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با سلام به همه یادآوران شهیدان

شهیدانی که محبوب پروردگارند و خداوند در قرآن مجید آنها را چنین وصف کرده است . (( ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص )) چه افتخاری بالاتر از این ، آنها در صف انبیا و اولیا و علویان و حسینیان قرار گرفتند.

با این وصف، من که باشم که بتوانم توصیفی از شهدای انقلاب اسلامی و در صف مقدم، شهدای پانزدهم خرداد و شهدای ورامینِ پر افتخار بکنم . از این بدریان و احدیان و خیبریان که از جان خود، از هستی دنیایی خود گذشتند، از زن و فرزند و پدر و مادر و هرچه داشتند، چشم پوشیدند. من که گرفتار هواهای نفسانی و وساوس شیطانی و هوس های زودگذر زندگی هستم و غل و زنجیر های مادی همه وجود مرا احاطه کرده کجا و این راه یافتگان به ملکوت اعلا کجا؟ شهدای عزیز ورامین ، کفن پوشان مجاهد فی سبیل الله در صف سایر شهدای ما در طول دوران انقلاب، دست پروردگارن امام عزیزمان خمینی بت شکن و شهید پرور قرار گرفتند، هر چه داریم به برکت وجود آنها داریم، عزت داریم، آبروداریم،چ قدرت داریم.

 

قدرت آمریکا را شکسته ایم، به خاک ذلتشان نشانده ایم و در سراشیب سقوط قرار شان داده ایم. اینها همه به برکت خون شهیدان است.

 آفرین بر کفن پوشان دشت ورامین که دانسته و فهمیده از مرگ در راه خدا استقبال کردند، از توپ و تانک و سرنیزه جلادان رژیم نهراسیدند، الگو شدند، راه نجات را به ره پویان نشان دادند.

به نسل ها آموختند که تا زیر لوای ولایت فقیه، یعنی نماینده امام زمان علیه السلام هستید، از غیر خدا نترسید. به وعده نصر الهی امیدوار باشید. راه را برای یاران مهدی (ع) هموار کنید. سختی ها را تحمل کنید، سحر های ماه مبارک بخوانید (( وقتلاً فی سبیلک فوفق لنا)) دل به این دنیای  پر از فریب و غرور و ظلم و زور و نفاق و تزویر نبندید و بدانید العاقبه للمتقین،پیروزی نهایی در رکاب حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرج الشریف) نزدیک است دشمن در سیر نزولی و یاران مهدی (ع) در مسیر صعودی هستند.

بازهم سلام بر همه شهیدان تاریخ شهدای کربلا ، شهدای 15 خرداد و شهدای ورامین به امید آن که سلام ما را پاسخی دهند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته                                                   

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری و  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام زمان رئیس مجلس رئیس مجلس خبرگان رهبری قرآن مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند. موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست. اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.   منبع: انتخاب tags # حسن روحانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • تاکید نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری بر باشکوه برگزار کردن اجلاسیه شهدای استان
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر