Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@14:15:31 GMT

ورود موتورسیکلت‌ها به میدان نقش جهان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۸۸۹۲

ورود موتورسیکلت‌ها به میدان نقش جهان ممنوع شد

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در اصفهان را اعلام کرد.

سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص محدویت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در اصفهان اظهار کرد: این اقدام به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این راهپیمایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هر گونه توقف خودرو از ساعت ۲۴ امشب در طول خیابان‌های حافظ، استانداری و نشاط ممنوع است، ادامه داد: چنانچه مالکان این خودروها پس از تذکر نسبت به جابه‌جایی اقدام نکنند پلیس خودروی آنها  را به پارکینگ منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان افزود: از ساعت شش صبح فردا تردد خودروها در محورهای زیرگذر امام علی (ع) به سمت شکر شکن،  احمد آباد و گلزار به سمت شکر شکن، هشت بهشت به سمت شکرشکن، چهار راه شکر شکن به سمت میدان امام (ره)، پاسداران و آمادگاه به سمت میدان امام حسین(ع)، تقاطع مطهری - شمس آبادی، طالقانی شمس‌آبادی به سمت امام حسین (ع)، چهار راه تختی و تقاطع طیب میرداماد به سمت امام حسین (ع) و نهایتا میدان امام خمینی که محل برگزاری راهپیمایی است محدودیت تردد برقرار است.

وی تصریح کرد: همچننین ورود موتورسیکلت از تقاطع استانداری - هشت بهشت، سه راه بانک،حافظ - کرمانی به سمت میدان نقش جهان مممنوع است.

سرهنگ چلمقانی با بیان اینکه از شهروندان درخواست می‌شود فردا برای تردد در هسته مرکزی شهر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، اضافه کرد: محل پارک اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در خیابان‌های میرداماد، شمس‌آبادی نشاط برای جابه‌جایی شهروندان در نظر گرفته شده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان پلیس راهور روز قدس محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند

به گزارش خبرنگار مهر، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند و آزادراه تهران - پردیس محدوده ابتدای آزادراه سنگین گزارش شده است.

تردد در آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) روان و محور هراز و آزادراه تهران – شمال دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

بر اساس آخرین وضعیت جوی ترافیک در سایر محورها، آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمال شهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصر آباد تا فرودگاه امام خمینی (ره) ترافیک همچنان سنگین است.

آخرین وضعیت جوی آب و هوا، در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری دارای بارش باران است.

کد خبر 6094872 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • سکانس‌هایی از فیلم ورود و خروج ممنوع
  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ در اطراف بازار اصفهان برای پارک موتورسیکلت‌ها + لیست پارکینگ‌ها
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در کیش/ تردد تمامی شناورهای سبک ممنوع شد
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس