Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی اطهار داشت: روز قدس امسال می‌تواند نقطه عطفی در آزادسازی بیت المقدس و فرصتی ارزشمند برای نمایش وحدت جهان اسلام و قدرت نرم امت اسلامی و آشکار ساختن رسوایی و خفت چهره نفاق و ارتجاع منطقه باشد. 
وی با بیان اینکه روزقدس یادگار بزرگ امام راحل(ره) است که نور امید را در دل‌های مستضعفان روشن می‌کند و لرزه بر اندام مستکبران می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزود: خیزش دوباره ملت‌ها در این روز، آن‌هم در شرایطی که دامان ناپاک آمریکا و اسرائیل غاصب به ننگی دیگر آلوده شده و فلسطینیان معترض به انتقال سفارت شیطانی آمریکا به بیت‌المقدس را به خاک و خون کشیده‌اند موجی سهمگین و ظلم‌ستیزانه را بر سر جشن‌های این روزهای صهیونیست‌ها آوار خواهد کرد.
دهقان تصریح کرد: روز جهانی قدس، نه تنها روز ملت مظلوم فلسطین، بلکه روز همه مظلومین عالم و روز اسلام است؛ روز انزجار خشم مقدس مستضعفان و محرومان عالم، علیه دنیای زر، زور و تزویر صهیونیسم بین المللی و شیطان بزرگ آمریکا است.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از عموم مردم شریف شهرستان بهاباد دعوت کرد تا با پیروی از سیره امام عظیم الشأن و منویات مقام معظم رهبری، با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس ضمن دفاع از آرمان‌ مقدس مقاومت فلسطینیان، جنایت های صهیونیسم غاصب را محکوم نمایند.
انتهای پیام /د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌ های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار کنند.

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۷ کشور به سرکردگی آمریکا علیه ملت فلسطین در غزه
  • امیرعبداللهیان: آمریکا در سرکوب حامیان فلسطین در این کشور رفتار متناقض به آزادی بیان دارد
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا