Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون که با امضای ایت الله محمد یزدی منتشر شده به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت مظلومانه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند (ره)، امام‌جمعه فقید کازرون، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی مبارز و انقلابی که همچون امام و مقتدای خویش در سحرگاه ماه مبارک رمضان و بعد از توسل به پیشگاه خدای متعال و برگزاری مراسم پرفیض احیای شب بیست و سوم به ضرب تیغ رهروان شیطان به شهادت رسید، قریب یک دهه در سنگر امامت جمعه، خالصانه و مؤمنانه برای تقویت و ارتقاء سطح فرهنگ دینی و باورهای اعتقادی مردم به‌ویژه جوانان، مجاهدت و تلاش وافر داشت و در این جایگاه، دوستی صدیق و محوری مورد اعتماد برای متدیّنان و نیروهای ارزشی در شهرستان کازرون و حتی استان فارس بود و به مردم خدمت نمود و از هیچ کوششی جهت برپایی آرامش در این شهرستان دریغ نکرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت آن روحانی خدوم، انقلابی و بصیر را به حضرت ولی‌عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، حوزه‌های علمیه استان فارس، مردم غیور و با محبت کازرون و خانواده محترم این فاضل عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مجاهد شهید غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نماید.

همچنین از مقامات امنیتی و قضایی درخواست می‌نماید، به دور از ساده انگاری، ضمن بررسی ریشه‌ها و علل چنین تفکرات انحرافی، پشت صحنه‌های این حادثه را تا حصول نتیجه‌ی نهایی تعقیب نموده و با صدور اشّد مجازات برای این جانی و هم‌دستان احتمالی از تکرار وقوع چنین حوادثی جلوگیری نمایند.

کد خبر 4629464

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله محمد یزدی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم امام جمعه کازرون محمد خرسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دفتر آیت الله ناصری امام جمعه‌ی یزد در پیامی شهادت امام صادق علیه السلام به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تمامی شیعیان و دلسوختگان آن حضرت تسلیت گفت.


 به همین مناسبت مجلس ذکر فضائل و مصائب آن بزرگوار از سوی نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۷ صبح در محل دفتر ایشان واقع در خیابان آیت الله کاشانی، روبروی بیمارستان مرحوم دکتر مجیبیان، کوچه آیت الله خاتمی برپا خواهد بود.


 از عموم مردم عزیز بویژه خانواده‌های معظم شهدا و سلسله جلیله روحانیت و بسیجیان فداکار دعوت می‌شود تا در این مراسم شرکت فرمایند.

دیگر خبرها

  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حوزه علمیه آخوند همدانی
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در دفتر امام جمعه یزد
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • تجلیل از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه استان قزوین
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند