Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی گفت: ما امروز در حوزه آب، سرمازدگی و آفات نباتی مشکل داریم، در میزان بهره وری در صنعت و کشاورزی دچار مشکل هستیم و می توانیم ایده های جوانان را گرفته و از آنها بهره برداری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «عبدالمحمد زاهدی» در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که امروز (پنجشنبه ۹ خرداد) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: انسانی که نمی اندیشد، انسان نیست و همه آنچه امروز در دنیا به عنوان تمدن بشری مشاهده می کنیم، حاصل اندیشه بشر و به خصوص نخبگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قزوین ادامه داد: همه پیامبران الهی در انجام مأموریت شان دچار سختی شدند، به طوری که آنها را تمسخر کرده و می گفتند ساحر هستید ولی از کارشان دست برنداشتند و شما (نخبگان) هم این اراده را دارید.

 

وی عنوان کرد: جامعه ما جامعه ای است که در برابر هر تغییر و هر ایده نویی مقاومت می کند و جوامع پیشرفته تر کمتر این مقاومت را دارند.

 

زاهدی افزود: ما به عنوان موجودی که اساس هویت ما اندیشه ورزی ما است، اگر این اندیشه ورزی را نداشته باشیم هویتی به عنوان انسان نداریم بنابراین ما باید هر ایده و هر نظر جدیدی را بپذیریم و روی آن فکر کنیم.

 

وی تأکید کرد: البته این پذیرفتن یعنی این ایده را در برنامه ها آورده و روی آن فکر کنیم؛ بشر در طول هزاران سال ایده های مختلفی را مطرح کرده و آزمون و خطا کرده تا به این میزان یپشرفت رسیده است.

 

استاندار قزوین گفت: باید همه ایده های نو را به عرصه آورده و روی آن مطالعه کرده و سرمایه گذاری کنیم، البته همه ایده هایی که تا به امروز به ذهن بشر رسیده یا عملیاتی شده و یا شواهد نشان می دهد که عملیاتی می شود به طوری که همه آنچه در حوزه ارتباطات و فناوری داریم پیشرفته تر از آن در فیلم هایی وجود دارد که در گذشته ساخته شده است.

 

وی گفت: باید بپذیریم که ذهن خلاق انسان دنبال مسائل واهی نمی رود و ایده هایی را مطرح می کند که عقلش به او می گوید که قابل اجرا است، بنابراین باید از هر ایده ای استقبال شود که این ایده ها هم بیشتر از سوی جوانان مطرح می شود.

 

زاهدی خاطر نشان کرد: ما امروز در حوزه آب، سرمازدگی و آفات نباتی مشکل داریم، در میزان بهره وری در صنعت و کشاورزی دچار مشکل هستیم و می توانیم ایده های جوانان را گرفته و از آنها بهره برداری کنیم و دنیا هم از این طریق به این پیشرفت دست یافته است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر خبرگزاری شبستان راهپیمایی روز قدس روز قدس مراسم شب قدر استان بوشهر مجلس ماه رمضان سومین شب قدر ایده های برتر استاندار قزوین نخبگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل باورنکردنی شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این مهاجم که قبل از نقل و انتقالات زمستانی، در ۱۶ مسابقه لیگ برتر ایران ۶ گل به ثمر رسانده و یک گل هم در لیگ قهرمانان آسیا زده بود، امروز توانست در هشتمین بازی در جِی لیگ ژاپن به آمار دوران حضورش در همین فصل برای سرخ‌پوشان برسد و به درخشش خیره کننده‌اش در باشگاه آویسپا فوکوکا ادامه بدهد.

زاهدی که مثل هفته‌های گذشته جِی لیگ ژاپن امروز هم در ترکیب آویسپا فوکوکا قرار گرفته و تنها مهاجم تیمش مقابل قهرمان ۲۰۰۸ آسیا بود، توانست در همان نیمه اول با یک شلیک دیدنی دروازه گامبا اوساکا را باز کند و ششمین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن به ثمر رساند.

کد خبر 849007 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل ناباورانه از شهاب زاهدی؛ ۷۰ متری و فوق‌العاده
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • گل زیبای شهاب زاهدی از ۷۰ متری + فیلم
  • برتری فوکوئوکا به تک گل استثنائی زاهدی
  • قالیباف: از تمام تصمیماتی که گرفته‌ام دفاع می‌کنم/ از اینکه مشکلات کشور همچنان باقی مانده، ناراحت می‌شویم
  • شاهکار پوشکاشی شهاب زاهدی در ژاپن!
  • سوپرگل زاهدی در لیگ ژاپن
  • سوپرگل باورنکردنی شهاب زاهدی نامزد جایزه پوشکاش | ویدئو
  • گل ناباورانه از شهاب زاهدی: 70 متری و فوق‌العاده
  • شهاب زاهدی امروز مقابل قهرمان آسیا (عکس)