Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@10:15:11 GMT

روز قدس آوردگاه برائت از صهیونیسم بین‌الملل است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۹۵۴۹

روز قدس آوردگاه برائت از صهیونیسم بین‌الملل است

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه ضمن دعوت از هم استانی‌ها برای حضور باشکوه در راهپیمایی ضد استکباری و ضدصهیونیستی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، تأکید کرد: روز جهانی قدس میراث راهبردی و یادگار ارزشمند و تاریخی حضرت امام خمینی(ره) است، که فلسطین را همچنان مسئله محوری جهان اسلام و کانون توجه ملل و جوامع جهانی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه می افزاید: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، شركت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزين فلسطين خواهد شد و به یُمن حمایت آحاد ملت‌های مسلمان از جبهه مقاومت، روز جهانی قدس به آوردگاهی برای اعلام برائت از صهیونیسم بین الملل تبدیل شده و مقاومت و انتفاضه فلسطین در جای جای سرزمین‌های اشغالی ریشه دوانیده و موجب هراس مثلث شوم آمریکا، آل‌سعود و امارات به عنوان حامیان اصلی صهیونیست‌ها شده است.
در این بیانیه آمده است: راهپیمایی امسالِ روز قدس، ابلاغِ هشدار امت اسلامی به حامیان طرح نکبت‌بار معامله قرن آمریکایی صهیونیستی است، که درصدد پایمال کردن آرمان قدس عزیز و ملت مظلوم فلسطین با زمینه‌چینی برای طرح نکبت‌بار «معامله قرن» در قالب کنفرانس موهوم موسوم به «صلح به خاطر شکوفایی اقتصادی» در بحرین هستند.
در بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به شکست فتنه داعش و پروژه تروریسم تکفیری که امنیت‌سازی برای اسرائیل غاصب را دنبال می‌کرد، تصریح شده است: طرح‌های آمریکایی صهیونیستی با حمایت مزدوران منطقه‌ای ازجمله رژیم آل‌سعود و آل‌خلیفه نیز در معادله‌ای معکوس، زوال و فروپاشی رژیم اشغالگر قدس را سرعت می‌بخشد و به حول و قوه الهی، سرزمین فلسطین و مسجدالاقصى از لوث وجود صهیونیسم تطهیر خواهد شد و مردم مظلوم فلسطین به سرزمین خویش باز می ‌ردند.
در بخش دیگری از این بیانه تصریح شده است: بر اساس آموز‌ه‌های قرآنی و سیره معصومین علیهم السلام، گفتمان سازش با دشمنان برای امت اسلام هیچ گاه فرجامی نخواهد داشت، لذا طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین نیز جز شکست سرانجامی ندارد. بنابراین بر اساس شعار محوری روز جهانی قدس سال 1398، «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» به یاری خداوند، روز جمعه بار دیگر شاهد شکست جبهه آمریکایی- صهیونیستی- سعودی برابر عزم و اراده امت اسلامی در حمایت از فلسطین و آرمان قدس شریف خواهیم بود.
در بخش پایانی بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) آمده است: ما پاسداران و بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری ضمن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بر اساس فرمایشات معمار کبیر انقلاب که فرمودند؛ «روز قدس» یک روز جهانى است. روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، لذا آمادگی خود برای حمایت از ملت های مظلوم جهان در سایه ولایت و زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) را اعلام می‌داریم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم

وزیر خارجه ترکیه نوشت: مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، هاکان فیدان وزیر خارجه ترکیه در پاسخ به اظهارات مقامات اسرائیلی علیه رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: امروز دیگر نقاب از چهره سیاستمداران اسرائیلی که اقدام به گستاخی علیه رهبر کشورمان کرده اند، برداشته است. مشتاقانه منتظر روزی هستیم که عاملان قتل عام ملت فلسطین در مقابل قانون جواب پس بدهند.

وی در حساب خود در فضای مجازی نوشت: ترکیه در کنار ملت فلسطین قرار دارد و به تلاش برای محاکمه عاملان قتل عام مردم غزه ادامه خواهد داد.

وزیر خارجه ترکیه ادامه داد: مقامات اسرائیل به زیر پا گذاشتن حقوق بین الملل و ارزش های انسانی ادامه می دهند که این موضوع از سوی افکار عمومی جهانی محکوم می شود.

همچنین فیدان در دیدارش با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی در ریاض عربستان، بر پایان هرچه سریعتر قتل عام در غزه و لزوم فشار بر اسرائیل تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • استدلال‌های مضحک نهادهای اطلاعاتی آمریکا از اوضاع جهان
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • صدای خُردشدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی به گوش می‌رسد
  • کنعانی: صدای خرد شدن استخوان‌های صهیونیسم به گوش می‌رسد
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا