Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا اراک گفت: پل شریعتی گره ترافیکی داخل میدان شریعتی اراک را به طور کامل مرتفع می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مقیسه مدیرعامل موسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا صبح امروز و در حاشیه بهره برداری تقاطع غیرهمسطح شریعتی اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران احداث این پل، عنوان کرد: پل شریعتی گره ترافیکی داخل میدان شریعتی را به طور کامل مرتفع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسیر اصلی این تقاطع را خیابان شریعتی به خیابان طالقانی و بالعکس دانست و تشریح کرد: با راه اندازی این مسیر ترافیک از میدان شریعتی حذف شده و به تراز مثبت یک برده شده است. همچنین دسترسی گذر عابرپیاده در تراز همسطح دیده شده و به طور کلی هدف اصلی این تقاطع روان سازی ترافیک در تقاطع میدان شریعتی است.

معارضین زیرسطحی و تاسیساتی علت اصلی طولانی شدن پروژه

مقیسه در خصوص طول زمان ساخت این تقاطع بیان کرد: این پروژه به صورت EPC یعنی طراحی و ساخت به قرارگاه خاتم الانبیا واگذار شد و ساخت آن ۴سال به طول انجامید. البته علت اصلی به طول انجامیدن این پروژه معارضین زیرسطحی و تاسیساتی بود که در حین اجرای کار با آن ها برخورد کردیم.

افتتاح کامل پل تا مردادماه

وی ۲ سال از زمان ساخت پروژه را به علت مشکلات معارضین پروژه دانست و تصریح کرد: البته این تقاطع هنوز به صورت کامل به بهره برداری نرسیده و خط دیگر پل که به سمت دانشگاه اراک می رود به علت آب موجود در داخل رودخانه هنوز باقی مانده و باعث کندی کار شده که با تمهیدات صورت گرفته، انحراف آب و لوله گذاری، ان شا الله تا مردادماه این پل به طور کامل به بهره برداری برسد.

مدیر پروژه های عمرانی قرارگاه خاتم الانبیا در کلانشهر اراک به سایر پروژه های در دست این قرارگاه در اراک اشاره کرد و گفت: مجموعا ۴ پروژه در کلانشهر اراک در دست قرارگاه قرار داشته و دارد که طراحی پروژه سه راه خمین و طراحی و ساخت پروژه های میدان امام حسن(ع)، میدان ورزش و میدان شریعتی از آن جمله است.

وی با بیان اینکه پروژه میدان امام حسن(ع) در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد، اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح شریعتی نیز امروز زیر بار ترافیک رفت و میدان ورزش نیز به زودی تحویل شهروندان اراکی خواهد شد.

قول شهردار اراک در خصوص رفع مشکلات مالی با قرارگاه

مقیسه به وجود مشکلات مالی با شهرداری اراک اشاره کرد و گفت: این مشکلات همچنان وجود دارد که شهردار کلانشهر اراک قول هایی در خصوص رفع آن داده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری و به مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

دیگر خبرها

  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • پایان تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • چاره‌اندیشی کوتاه مدت ترافیکی برای میدان سپاه قم
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد