Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی، از وقوع رگبار و رعد وبرق در برخی از مناطق کشور طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه، در رابطه با آخرین وضعیت جوی در کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی روز پنجشنبه (۹ خرداد) و جمعه (۱۰ خرداد) در استان‌های گلستان، شرق مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و تهران رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ در برخی از این مناطق وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در برخی مناطق استان‌های قم، یزد، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، شمال سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید و احتمال رخداد گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: بیشترین مقدار بارش در روزهای پنجشنبه (۹ خرداد) و جمعه (۱۰ خرداد) در خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، نیمه شرقی تهران و اصفهان است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: روز شنبه (۱۱ خرداد) در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. همچنین روزهای یکشنبه (۱۲ خرداد) و دوشنبه (۱۳ خرداد) در شمال فارس، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران رخ می‌دهد.

وظیفه در پایان به وضعیت جوی پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: برای تهران در روز پنج شنبه (۹ خرداد) آسمانی ابری گاهی افزایش ابر و رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید در روز و برای همین روز در شب آسمانی نیمه ابری تا ابری رگبار و رعدو برق گاهی وزش باد شدید با بیشینه کمینه دمای ۳۰ و ۱۸ درجه سانتیگراد، در روز جمعه (۱۰ خرداد) آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۲۸ و ۱۷ درجه سانتیگراد، برای روز شنبه (۱۱ خرداد) آسمانی صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر وزش باد با بیشینه کمینه ۲۹ و ۱۶ درجه سانتیگراد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۲ و ۱۳ خرداد) آسمانی صاف تا کمی ابری با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۱۷ و۳۲ و ۱۸ پیش بینی می‌شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: جاری شدن سیلاب در شهر مدینه عربستان

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229167 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • احتمال خطر؛ سازمان مدیریت بحران در آماده باش/ رگبار و باد شدید، رعد و برق، گردوخاک و تگرگ
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • احتمال رگبار تگرگ و وزش باد نسبتا شدید در لرستان