Web Analytics Made Easy - Statcounter

بعید است کوتینیو آینده‌ای در بارسا داشته باشد به خصوص اگر بنا به جذب گریزمان باشد.

طرفداری - بارسلونا در صورت از راه رسیدن پیشنهادی خوب، مخالفتی با فروش فیلیپه کوتینیو ندارد.

کوتینیو که به زودی 27 ساله می‌شود، ژانویه 2018 با 120+40 میلیون یورو از لیورپول به عنوان گران قیمت ترین خرید تاریخ بارسلونا راهی این تیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او در اولین فصل کاملش در بارسا به هیچ عنوان نتوانست انتظارات را برآورده کند. او اساسا برای جایگزینی اینیستا در خط هافبک خریده شده بود اما ترجیح داد در پست وینگر به میدان برود و آنجا هم عملکرد ناامیدکننده‌ای داشت. نمایش های خنثی و بی تاثیر کوتینیو صبر هواداران بارسلونا را هم لبریز کرد و او چند باری از سوی آنها هو شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، در چنین شرایطی ابتدا باید گفت کوتینیو - و نه هیچ کدام از بازیکنان به جز مسی - از نظر باشگاه، فروشی است و تضمینی به ماندنش وجود ندارد. بارسا به پیشنهادهای احتمالی برای این بازیکن گوش خواهد داد. پیشنهادهایی که به احتمال قریب به یقین یا از لیگ برتر خواهد رسید یا پاری سن ژرمن. موضع بارسا در قبال کوتینیو قابل پیش بینی بود اما نکته مهم اینجاست که خود کوتینیو هم ظاهرا از جدایی استقبال می‌کند. او چند هفته پیش به دوستان نزدیکش اعلام کرده که بدش نمی‌آید با خروج از بارسلونا به اوضاع نه چندان مطلوبش پایان بدهد. اوضاع از زمانی که او گلش به منچستریونایتد را با ژستی که از نظر هواداران احترامی در آن دیده نمی‌شد، به هم ریخت.

بارسا می‌داند که کوتینیو در تیم فعلی هم ذخیره دمبله محسوب می‌شود و اگر بنا به خرید آنتوان گریزمان هم باشد، دیگر فرصت چندانی به این بازیکن برزیلی نخواهد رسید. از طرفی فروش کوتینیو در تابستان هم بخش اعظمی از سرمایه گذاری باشگاه برای خرید او را جبران می‌کند و هم مانع از فعال شدن 25 میلیون یورو بندهای پاداشی او می‌شود. بنابراین اگر پیشنهاد خوبی از راه برسد، بسیار بعید است که پذیرفته نشود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال فردا از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و خیرونا هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد.

طبق ادعای برخی منابع اسپانیایی، اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و توقف بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند. حتی ادعا شده است که بازیکنان رئال دو ساعت در رختکن می مانند تا تکلیف بازی بارسا روشن شود.

امروز از کارلو آنچلوتی در این رابطه سوال شد و او با قاطعیت گفت: «کدام جشن قهرمانی؟ ما که هنوز از لحاظ ریاضی قهرمان نشده ایم. ما فردا قبل از بارسا بازی داریم و برنده شویم نیز قهرمانی قطعی نمی شود. ما هیچ برنامه ریزی خاصی برای جشن قهرمانی نداریم. همه تمرکز روی کسب سه امتیاز بازی با کادیز است و نه چیزی دیگر.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد