Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@00:22:21 GMT

واکنش جامعه مدرسین به شهادت امام جمعه کازرون

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۹۸۰۹

واکنش جامعه مدرسین به شهادت امام جمعه کازرون

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیش شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرسند امام‌جمعه فقید کازرون در پیام تسلیتی خواستار بررسی و برخورد قاطع با ریشه‌ها و عوامل این جنایت شدند.

به گزارش مشرق، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرسند (ره) به این شرح است:

بیشتر بخوانید: جزئیات تشییع پیکر امام جمعه شهید کازرون اعلام شد عکس / حضور حجت الاسلام دژکام در منزل مرحوم خرسند پیام آیت‌الله مکارم در پی شهادت امام جمعه کازرون

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت مظلومانه حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند (ره)، امام‌جمعه فقید کازرون، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روحانی مبارز و انقلابی که همچون امام و مقتدای خویش در سحرگاه ماه مبارک رمضان و بعد از توسل به پیشگاه خدای متعال و برگزاری مراسم پرفیض احیای شب بیست و سوم به ضرب تیغ رهروان شیطان به شهادت رسید، قریب یک دهه در سنگر امامت جمعه، خالصانه و مؤمنانه برای تقویت و ارتقاء سطح فرهنگ دینی و باورهای اعتقادی مردم به‌ویژه جوانان، مجاهدت و تلاش وافر داشت و در این جایگاه، دوستی صدیق و محوری مورد اعتماد برای متدیّنان و نیروهای ارزشی در شهرستان کازرون و حتی استان فارس بود و به مردم خدمت نمود و از هیچ کوششی جهت برپایی آرامش در این شهرستان دریغ نکرد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شهادت آن روحانی خدوم، انقلابی و بصیر را به حضرت ولی‌عصر «عجل الله تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، حوزه‌های علمیه استان فارس، مردم غیور و با محبت کازرون و خانواده محترم این فاضل عزیز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مجاهد شهید غفران و رحمت الهی مسئلت می‌نماید.

همچنین از مقامات امنیتی و قضایی درخواست می‌نماید، به دور از ساده‌انگاری، ضمن بررسی ریشه‌ها و علل چنین تفکرات انحرافی، پشت‌صحنه‌های این حادثه را تا حصول نتیجه‌ی نهایی تعقیب نموده و با صدور اشّد مجازات برای این جانی و هم‌دستان احتمالی از تکرار وقوع چنین حوادثی جلوگیری نمایند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی امام جمعه کازرون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حجت الاسلام خرسند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام رحیمی خطیب نماز جمعه ساوه گفت: در عملیات وعدۀ صادق، قدرت اراده ملت ایران و نیرو‌های مسلح در عرصه بین المللی به اثبات رسید.
---------
حجت الاسلام میرصادقی امام جمعه خمین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: معلمان افسران میدان پیشرفت و مهمترین عوامل هویت سازی فرهنگی و اعتلای علمی جامعه هستند.
-------
حجت الاسلام صفاهانی امام جمعه خنداب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز ملی شورا‌ها گفت: شورا‌ها به عنوان نماینده مردم هستند و برای مطالبه گری از مسئولین و رفع مشکلات و کاستی‌ها در شهرستان باید اهتمام بیشتری داشته باشند. 
-------
 حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند، به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به حمله موشکی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در قضایای اخیر، مسئله تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله قدرت و جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زده و موضوع اصلی شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است.
-------
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ حجت الاسلام طاووسی امام جمعه آشتیان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران در عرصه تولید و اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند و باید به جایگاه این قشر بزرگ جامعه بیش از پیش توجه شود.
----
حجت الاسلام سعیدی امام جمعه کمیجان با اشاره به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبرمعظم انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون دوران بعد از انقلاب با قدرت از تمامیت ارضی و انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند و این دستاورد‌ها و توانمندی داخلی جوانان برومند این سرزمین است که هیمنه اسرائیل و آمریکا را فروریخته است.
-------
حجت الاسلام ربانی امام جمعه محلات به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد گفت: شهدا پهلوانان واقعی هستند، پهلوان الگویی برای جوانان و نوجوانان محلات محسوب می‌شودند لذا باید این فرهنگ را پاس بداریم.
------
حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به هفته کار و کارگر، گفت: در دین مبین اسلام در زمینه مقام کارگر بسیار تأکید شده تا جایی که پیامبر(ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند و این نشان از مقام والای این قشر تأثیرگذار در جامعه دارد.

دیگر خبرها

  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است