Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت بی‌ام‌و به تازگی از دو شاسی‌ بلند جدید خود رونمایی کرده است.


به گزارش شریان نیوز،تصاویر آزمایش‌های شاسی‌بلند بی‌ام‌و X5 M در پیست نورنبرگ منتشر شده و طرفداران این شرکت بی‌صبرانه منتظر معرفی این مدل جذاب هستند، اما در این میان شرکت آلمانی با رونمایی از دو شاسی‌بلند دیگر، به طور موقف طرفداران خود را به انتظار برای معرفی X5 M دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدل اول با نام بی‌ام‌و X5 M50i، با عملکردبالا جایگزینی ارزان‌تر برای X5 M جدید خواهد بود، این خودرو با پیشرانه ۴.۴ لیتری توربودوقلو به همراه هشت سیلندر با چینش V شکل، ۵۲۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۴۹ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این بدان معناست که X5 M50i نسبت به مدل X5 xDrive50i، قدرت ۶۷ اسب‌بخار و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور بیشتر تولید می‌کند.

این پیشرانه نیرو را با سیستم انتقال هشت سرعته خودکار به تمامی چرخ‌ها هدایت می‌کند، همچنین دیفرانسل چرخ‌های عقب X۵ M50i از نوع M اسپرت بی‌ام‌و تولید شده است. شاسی‌بلند جدید بی‌ام‌و قدرت بالایی دارد، از این رو از سرعت صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را در ۴.۱ ثانیه طی می‌کند و نهایت سرعت آن به صورت الکتریکی برروی ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. البته این سرعت مربوط به تایر‌های مناسب برای تمام فصول است، با استفاده از تایر‌های تابستانی، حداکثر سرعت به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد.

اما بی‌ام‌و از شاسی‌بلند دیگری نیز رونمایی کرده است، مدل جدید X۷ M50i با همان پیشرانه X۵ M50i تولید شده، اما از لحاظر عملکرد، تغییرات جزئی نسبت به این مدل دارد. X۷ M50i صفر تا ۶۰ مایل در ساعت را طی ۴.۵ ثانیه طی می‌کند. مدل‌های جدید سری M با سیستم تعلیق بروزرسانی شده عرضه خواهند شد، مدل X5 M50i از سیستم تعلیق تطبیق پذیر سری M استفاده می‌کند، این در حالی است که X۷ M50i به دلیل اندازه بزرگ‌تر، با سیستم تعلیق دو محوری تولید می‌شود.

بی‌ام‌و با تغییرات مثبت در طراحی این دو مدل، در تلاش است تا بازدهی آن‌ها را بالا ببرد، به طور مثال در جلو، سپر با دریچه‌های بزرگ‌هوا موجب می‌شود تا هوای بیشتر جهت خنک‌کردن قطعات وارد خودرو شود. در عقب خودرو، سپر‌ها طرحی اسپرت‌تر دارند که با صفحه محافظ طوسی رنگ، نمای تازه‌ای به خود گرفته‌اند. از دیگر ویژگی‌های طراحی ظاهری می‌توان به سیستم اگزوز M اسپرت اشاره کرد.

مدل X5 M50i در آمریکا با چرخ‌های ۲۰ اینچی سبک در دورنگ عرضه خواهد شد، به همین ترتیب مدل X۷ M50i نیز با چرخ‌های ۲۲ اینچی طوسی‌ رنگ به بازار خواهد آمد. بی‌ام‌و در هر دو مدل از سیستم ترمز M اسپرت با دیسک آبی و علامت M استفاده کرده است. تولید این دو مدل در پاییز آغاز خواهد شد، مدل X5 M50i با قیمت ۸۲ هزار ۱۵۰ دلار و X7 M50i با ۹۹ هزار و ۶۰۰ دلار به فروش خواهند رسید.

برچسب هابی‌ام‌واگزوز

منبع: شریان

کلیدواژه: بی ام و اگزوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، سامیار عبدلی که در روزهای گذشته دو بار در مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجابی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود امروز بار دیگر رکوردشکنی کرد.

عبدلی در ماده ۵۰ متر آزاد این مسابقات با ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴ رکورد این ماده که پیش از این به نام خود ثبت بود را بهبود بخشید.

سامیار عبدلی پیش از این در مسابقات شنا بازی‌های آسیایی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با زمان ۰۰:۲۲.۸۰ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود و سریع‌ترین شناگر ایران شناخته می‌شد.

ماده ۵۰ متر آزاد مسافت بلند:

رکورد پیشین :
سامیار عبدلی – بازی‌های آسیایی هانگژو / مهر ۱۴۰۲/ ثبت زمان ۰۰:۲۲.۸۰
رکورد جدید:
سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۲۲.۷۴

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رکوردشکنی سامیار در آلمان
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • برات الکترونیکی رونمایی شد | جزئیات و اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • رونمایی از شاسی بلند جدید چری با آخرین تکنولوژی‌های جهان
  • (تصاویر) شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود
  • آیا «اجاره بلند مدت زمین های موقوفه» جایز است؟
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی