Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهانی، از دستگیری ۱۶ نفر از تماشاگرنما‌های بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس دربدو ورود و بعد از بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان خبر داد.


به گزارش شریان نیوز،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به اینکه تیمی از دادستانی مشتمل بر دادستان، بازپرس و معاونت دادستانی در ورزشگاه تا پاسی از شب حضور داشتند، اظهار کرد: ۱۶ نفر از تماشاگرنما‌های بازی تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس دربدو ورود و بعد از بازی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرونده قضایی در پی درگیری تماشاگران بعد از بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس تشکیل شده و گزارش‌ها به بازپرس ارجاع شده است.

این مقام قضایی در استان اصفهان ادامه داد این پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

گفتنی است: ساعت ۲۱ چهارشنبه ۸ خردادماه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان مقابل تیم سپاهان قرار گرفت که تیم پرسپولیس با برتری یک بر صفر در دیدار خارج از خانه در نقش جهان مقابل سپاهان اصفهان به فینال جام حذفی صعود کرد که این بازی حواشی را به دنبال داشت.

برچسب هاپرسپولیسسپاهان

منبع: شریان

کلیدواژه: پرسپولیس سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!

برای اولین بار در این فصل جایگاه غربی استادیوم آزادی بلیت‌فروشی می‌شود. تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیش‌بینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود، اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت‌فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین بار در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود، اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت‌فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیش‌بینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد