Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:03:05 GMT

کانته: از رفتن هازارد ناراحت نیستم

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۲۹۹۵۲

کانته: از رفتن هازارد ناراحت نیستم

انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی، اعلام کرد که از جدایی ادن هازارد ناراحت نیست و برای هم تیمی اش آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هازارد که از سال گذشته به دنبال جدایی از چلسی بود، بعد از قهرمانی آبی ها در لیگ اروپا با پیروزی 4-1 مقابل آرسنال، اعلام کرد که این دیدار آخرین بازی اش برای آبی ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره بلژیکی یکی از بهترین بازی هایش برای چلسی را در این دیدار ارائه داد و دو گل هم زد اما کانته اعلام کرد که از جدایی این بازیکن ناراحت نیست.

کانته به خبرنگاران گفت:" من ناراحت نیستم. فکر می کنم ادن فوق العاده کار کرد و دوران فوق العاده ای با چلسی داشت. او مدت زیادی اینجا بود و جام های زیادی برد. او امشب فوق العاده کار کرد. ما برای او خوشحالیم.

 

 

نمی دانیم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد اما می توانیم برای او بهترین ها را آرزو کنیم زیرا او کارهای زیادی برای چلسی انجام داد. بازی کردن در کنار او لذت بخش بود و باید ببینیم پس از این چه اتفاقی رخ می دهد."

پیش از بازی گفته می شد که کانته ممکن است به دلیل مصدومیت نتواند در این دیدار به میدان برود اما او در نهایت دیشب بازی کرد. این ملی پوش فرانسوی در این مورد گفت:" من کمی ناراحت بودم زیرا روز یکشنبه زانویم دچار پیچ خوردگی شد.

کادر پزشکی فوق العاده کار کرد تا برای فینال آماده باشم. من آماده بازی بودم و برای تیم خوشحالم."

انگولو کانته ادن هازارد چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها انگولو کانته ادن هازارد چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۲۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی سه‌شنبه شب این هفته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با پنج گل برابر این تیم شکست خورد تا شب تلخ دیگری را برای هوادارانش رقم زده باشد.

شاگردان مائوریسیو پوچتنیو در این فصل عملکرد چندان خوبی را به نمایش نگذاشتند که با انتقاد بسیاری همراه بوده و در چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال برکناری این مربی آرژانتینی در پایان فصل به گوش می‌رسد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت اظهار داشت:« چلسی تیم برتر زمین نبود و شرایط طوری پیش رفت که انگار این بازی، بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود. درست است که چهل سیتی به جوانیست اما دلیل این عملکرد جوانی تیم نیست. حتی گاهی بازیکنان جوان با ترس کمتری بازی می‌کنند.

آنها در بازی‌های بزرگ در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما در دیدار برابر آرسنال همه چیز را واگذار کردند. شرایط طوری پیش رفت که انگار واقعا بازی مردان مقابل پسر بچه‌ها بود و این تیم واقعا نابود شد.»

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • نویدکیا: تلاش می‌کنیم از این مرحله عبور کنیم
  • نویدکیا: تلاش زیادی لازم داریم که از این مرحله عبور کنیم
  • ببینید | خلاصه بازی آرسنال ۵ - چلسی ۰
  • ماسیمیلیانو الگری: انتقادها؟ تقصیر خودمان است که نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏