Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، نمایندگان همدان و فامنین با حضور در شورای برنامه ریزی و فرمانداری شهرستان همدان به برسی پروژه‌های قابل احرای سال جاری پرداختند.

حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در این جلسه گفت: ۴۱ پروژه ملی شهرستان همدان و فامنین از منابع کشوری تامین مالی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه‌ها در راستای توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و رونق تولید صورت می‌پذیرد.

نماینده همدان و فامنین گفت: قطار شهری تکمیل و اجرایی شدن پروژه‌ها و کشیدن راه آهن همدان بیمارستان هزار تختخوابی همدان، پروژه ۶ هزار راسی گاوداری قهاوند و تکمیل ایستگاه‌های فرعی راه آهن از جمله پروژه‌های ملی در دست اجرای این شهرستان همدان است.

خجسته نماینده همدان و فامنین گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور وجود دارد که نیاز است در این زمینه شفاف سازی انجام گیرد.

وی به معیشت مردم اشاره کرد و افزود: معیشت مردم در کشور حرف اول را می‌زند و امروز معیشت مردم در خطر افتاده است که باید به این امر مهم رسیدگی شود.

خجسته با بیان اینکه ۳۲ میلیون متر مکعب روان آب در استان وجود دارد، گفت: اولویت اول مدیران استان حفظ منابع آبی است.

نماینده همدان و فامنین گفت: امسال هم مانند سال‌های گذشته مردم در راهپیمایی روز قدس حضوری پورنگ و پور شور خواهند داشت.

انتهای پیام/ب

پروژهای ملی همدان تامین مالی شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن

مجید صالحی امیر گفت: بیشتر شهر‌های استان مشکل چندانی در تامین اراضی مورد نیاز ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نداشتند و تنها تامین بخشی از زمین‌های ۲ شهر همدان و ملایر برای ما بسیار مهم بود.

او با بیان اینکه ۸۶ درصد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان مربوط به شهر‌های همدان و ملایر هستند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته بخش باقی مانده نیز با همکاری دستگاه‌های مختلف تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: رتبه همدان در بخش‌های مختلف اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ۳۱ کشوری به رتبه ۱۶ ارتقا یافت.

صالحی‌امیر گفت: با حمایت‌های انجام شده همدان در زمینه افتتاح و تحویل واحد‌های مسکن رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد.

او گفت: هم اکنون تعداد واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • ضرورت ایجاد درآمدهای پایدار برای استان همدان
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟