Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:50:57 GMT

2کشته و مصدومیت 3نفر در تصادف تاکسی و کامیون در میامی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۰۴۶۳

2کشته و مصدومیت 3نفر در تصادف تاکسی و کامیون در میامی

تصادف شدید یک دستگاه تاکسی با کامیون در محور میامی -سبزوار، مرگ در دم 2 نفر را رقم زد و سه مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایسنا، سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت 4:4 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه وقوع یک فقره سانحه رانندگی در محور میامی- سبزوار محدوده استان سمنان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دریافت خبر، ماموران پلیس راه به سرعت به محل حادثه در کیلومتر 12 این جاده اعزام شدند و مشاهده کردند یک دستگاه سواری تاکسی پژو با انتهای کامیون کشنده ولوو به شدت برخوردکرده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: بر اثر این تصادف، راننده و یکی از سرنشینان تاکسی در دم فوت کردند و سه سرنشین دیگر سواری، مصدوم شدند .

سرهنگ کبیری، بی‌توجهی راننده تاکسی به جلو را علت بروز این تصادف اعلام و تصریح کرد: نشستن پشت فرمان با هوشیاری کامل، توصیه دائمی و همیشگی پلیس برای پیشگیری از این گونه حوادث مرگبار است که عواقب تلخ آن هرگز جبران نخواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر