Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@02:30:35 GMT

میترا استاد کیست؟

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۳۱۰۴۵

میترا استاد کیست؟

میترا استاد متولد سال 1362 در شهرستان اسلام غرب در استان تهران است که با نام میترا نجفی نیز شناخته می شود. میترا استاد پیش از استعفای محمدعلی نجفی از شهرداری تهران با همسر دوم وی شد و برخی ها همین رابطه را علت کناره گیری نجفی از شهرداری تهران می دانند.
به گزارش صدای ایران میترا استاد در سال 1362 در اسلام‌آباد غرب در استان کرمانشاه در خانواده‌ای از پیروان یارسان به دنیا آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر او کاکابرار استاد از نوازندگان سرشناس تنبور بود. میترا استاد در رشتهٔ حسابداری به تحصیل پرداخت و با مدرک کارشناسی فارغ‌التحصیل شد. نخستین ازدواج او به طلاق منجر شد. او از ازدواج نخست‌اش یک پسر ۱۳ ساله (متولد ۱۳۸۵) به نام مهیار دارد.

میترا استاد قبلا دوبار به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرده است که عبارت اند از: واران، محصول صدا و سیمای استان کرمانشاه، دختر شاه پریون، ۱۳۸۹ به کارگردانی کامران قدکچیان.
علاوه بر این همسر دوم نجفی در سال ۱۳۹۶ در جشنوارهٔ تولیدات مرکز استان‌ها مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین میترا استاد در پنجمین دورهٔ انتخابات شوراهای اسلامی شهر در اسلامشهر نامزد شد، اما رأی نیاورد.

ازدواج با محمدعلی نجفی
ازدواج محمدعلی نجفی و میترا استاد در سال 1397 خبرساز شد و حواشی زیادی در پی داشت. بسیاری این ازدواج را دلیل استعفای نجفی از شهرداری تهران می‌دانستند. او هفتم خردادماه 1398 به ضرب گلوله در خانه‌اش به‌قتل رسید. جسد او را در حمام منزل مسکونی‌شان در طبقهٔ هفتم برج آرمیتا منطقهٔ سعادت آباد تهران یافتند. دقایقی پس از اعلام خبر قتل میترا استاد، برخی‌ها همسرش نجفی را به‌عنوان مظنون اصلی معرفی کردند که ابتدا از سوی مقامات قضائی رد شد. ساعتی بعد، محمدعلی نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی خیابان وحدت اسلامی تهران به قتل همسرش با اسلحه اعتراف کرد و بازداشت شد. او انگیزهٔ اصلی‌اش از ارتکاب قتل را فشار روانی و مشکلات خانوادگی اعلام کرد.

خبر قتل میترا استاد را ظهر سه‌شنبه 7 خرداد 1398 رسانه‌های رسمی ایران منتشر کردند. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که این قتل در طبقهٔ هفتم برجی در بلوار خوردین منطقهٔ سعادت‌آباد تهران به‌وقوع پیوسته‌است. جسد مقتول در وان حمام و در حالی که به ضرب گلوله به قتل رسیده‌بود کشف شد. ساعاتی پس از این واقعه، نجفی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران، به قتل همسرش اعتراف کرد. «اختلافات خانوادگی» دلیل این قتل بوده‌است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: میترا استاد محمدعلی نجفی صدای ایران ایران صدا ایران صدا میترا نجفی قتل شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد

الهام نجفی کارشناس اداره کل هواشناسی زنجان گفت: با ورود و فعالیت سامانه بارشی در استان، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست.

وی از شهروندان خواست، از اتراق و تردد در کنار رودخانه‌ها و همچنین فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: فعالیت این سامانه فردا و پس فردا در استان به شکل ضعیف‌تری ادامه خواهد داشت.

نجفی گفت: از روز دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی دیگری وارد استان می‌شود که فعالیت آن تا روز چهارشنبه ادامه می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته منطقه خیرآباد سلطانیه با ۹ درجه و فیله خاصه با ۲۴ درجه خنکترین و گرمترین نقاط استان بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • روایت مرحوم آیت‌الله نجفی تهرانی از زندگی اش
  • حسن فتحی: جهانِ پر از طمع و ویرانی را با افعال خود سیاه‌تر نکنیم
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • (تصاویر) «قبرستان ممنوعه تهران» کجاست و مدیریت آن با کیست؟
  • نیکا شاکرمی کیست؟ او چگونه از دنیا رفت؟
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید