Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، گلزار اردم در نخستین مجمع عمومی حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز با اشاره به بیان دغدغه‌های بانوان در فضای امروز جامعه با وجود فشارهای اقتصادی و مشکلات موجود اظهار کرد: امروز زنان باید همانند دوران دفاع مقدس در دفاع از هویت و اصالت خود کوشا باشند.

وی افزود: بانوان امروز باید در صحنه سیاسی کشور در جریان بزرگ اصلاحات به نقش کلیدی خود پی برده در راه اصلاحات اجتماعی و سیاسی به عنوان درصدی بزرگ از اقشار این مرز و بوم گام‌های مفیدی بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز ادامه داد: در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری زنان با شور و هیجان پای صندوق‌های رأی آمدند که البته با تمام گله‌مندی‌هایی که از بعضی از مسئولین داریم به عهدی که با رئیس‌جمهور منتخب خود بسته‌ایم، هنوز هم پایبندیم.

اردم به اهمیت خانواده و وجود زنان در صحنه های سیاسی اجتماعی اشاره و تصریح کرد: در شهر الوند نیز باید اهتمام همه اعم از زن و مرد این باشد که با تمام وجود در  راه تحقق شعار اصلاح‌طلبی و مطالبه‌گری در صیانت از حقوق شهروندی خویش کوشا باشیم.

این فعال سیاسی به اهمیت نهادینه شدن فرهنگ تحزب در جامعه و پذیرش راهکارهای قانونی جهت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد : تنها راه خروج از بن‌بست‌های موجود در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی پذیرش بازی تحزب و قوانین حاکم بر آن است.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه در نیروهای اصلاحات موجود دراستان احتیاج به همفکری و همگرایی بیشتری نیاز است، درخواست می‌شود توجه بیشتری به شعارهای اصلی در جریان اصلاحات شود.

دبیر حزب اراده ملت ایران شعبه شهرستان البرز افزود: بر ما واجب است که به مردم صداقت و راستگویی خود را در پایبندی خالصانه به اصلاح‌طلبی و موازین آن بیشتر از هر زمان دیگر ثابت کنیم چرا که مردم با اعتماد به شعارهای اصلاح‌طلبی به پای صندوق‌ها آمدند و امروز مسئولین شهر ما نباید دِین خود را به این مردم شریف از یاد ببرند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اجتماعی و سیاسی بازی حقوق ملت ایران اصلاحات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان

به گزارش «تابناک»، داود میرشکار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرد و غبار در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گزارش‌هایی که از هواشناسی خوزستان ارائه شده است، جریان همرفتی و طوفان ناگهانی در شهر نجف عراق رخ داده است، بنابراین منشأ گرد و غبار امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) در خوزستان از سوی کشور عراق است.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، جریان باد از سوی جنوب استان خوزستان در اواسط امروز رخ خواهد داد و پس از وقوع این جریان، شاهد بهبود شرایط گرد و غبار در اهواز و دیگر شهرهای درگیر خواهیم بود.

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به غیرحضوری شدن نوبت صبح مدارس در چند شهر استان خوزستان گفت: با توجه به اینکه هواشناسی هنوز گزارش متقنی مبنی بر تداوم این شرایط نداده است، اگر این شرایط ادامه پیدا کند حتما غیرحضوری شدن مدارس در نوبت بعد از ظهر را زودتر اعلام خواهیم کرد.

وی در خصوص اعلام دیرهنگام غیرحضوری شدن فعالیت مدارس و دو ساعت تاخیر آغاز کار ادارات و اطلاع‌رسانی این موضوع بعد از ساعت ۷ صبح، بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ناگهانی رخ داد، انجام پیش‌بینی‌ها بسیار سخت بود. دیشب تا پاسی از شب در حال هماهنگی بودیم و تصمیم‌گیری برای غیرحضوری شدن مدارس در نوبت صبح یا بعد از ظهر، تا صبح طول کشید و در نهایت صبح اعلام شد.

میرشکار گفت: سعی می‌شود با هماهنگی، این ایراد را برطرف کنیم و از این به بعد با هماهنگی بیشتر، نتیجه تصمیم‌گیری‌ها به موقع اعلام شود تا چنین شرایطی رخ ندهد.

دیگر خبرها

  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود