Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل سنت پیشکمر شهرستان کلاله گفت: امت اسلامی متحدتر از قبل در روز قدس مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اسرائیل می‌ایستند. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

آخوند محمد امین آدینه عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرستان کلاله اظهارداشت: امت اسلامی و آزادگان جهان در شرایطی به استقبال روزقدس می‌روند که دستان پلید صهیونیست همچنان به خون مظلومان فلسطین بی‌دفاع آغشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمریکا جنایتکار نیز با توطئه انتقال سفارت خود به قدس شریف جوهر این جنایات را پررنگ‌تر کرده است. طرح ننگین معامله غرب با کمک ایادی مسلمان نما به اجرا گذاشته شده است.

امام جمعه اهل سنت پیشکمر کلاله بیان داشت: امروز دنیای کفر درصدد نابودی اسلام و مسلمین است.خداوند نیز مقدر کرده تا این حیله دشمن به طرف خودش بازگردد. به قول رهبرمعظم انقلاب ما به زودی شاهد براندازی آمریکا جنایتکار خواهیم بود.

دعوت حوزه علیمه همدان از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدسمسئول بسیج اساتید مازندران: روز قدس روز برائت از مشرکین است‌دعوت احزاب و گروه‌های سیاسی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

وی ادامه داد: امروز مسلمانان جهان اسلام متحدتر از گذشته  در روز قدس در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اسرائیل می‌ایستند و از حق مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند.

آخوند آدینه گفت: ما مردم اهل سنت استان گلستان و شهرستان کلاله نیز همپای دیگر مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنیم.دشمن خیال باطلی که بین مسلمانان تفرقه ایجاد کند به گور می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس فردا در پیشکنر بعد از نماز جمعه از مصلی به طرف سپاه با حضور گسترده مردم اهل سنت صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری راهپیمایی مردم استان در تداوم حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت استمرار جنایات رژیم صهیونیستی خبر داد.
حجت الاسلام چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این مراسم امروز، جمعه ١۴ اردیبهشت ١۴٠٣ و بعد از اقامه نماز دشمن شکن و وحدت بخش جمعه برگزار می‌شود.
به گفته وی این راهپیمایی در مرکز استان با حضور اقشار مختلف مردم در محل مصلای بزرگ امام خمینی شهر ایلام برگزار خواهد شد.
وی ضمن تقدیر از حضور همیشگی مردم در صحنه‌های دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب از عموم مردم دعوت کرد تا با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مظلومان جهان به ویژه مردم ستم دیده غزه اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین