Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از بی بی سی فارسی، کمتر دیده شده یک سلبریتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی از سوی نزدیکان خود مورد آزار و اذیت جنسی قرار نگرفته باشد.

 

الن دی‌جنرس مجری معروف آمریکایی می‌گوید در نوجوانی از سوی ناپدری‌اش مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

 

الن که مجری یک برنامه پرطرفدار تلویزیونی است، گفته است این اتفاق وقتی ۱۵ یا ۱۶ ساله بود، در زمان ابتلای مادرش به سرطان پستان اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الن ۶۱ ساله گفت که ناپدری‌اش اولین بار وقتی مادرش به سفر رفته بود از او سؤاستفاده کرد. او توضیح می دهد"به هر حال او مرا راضی کرد که باید ... مرا لمس کند و بعد سعی کرد یک بار دیگر هم این کار را بکند و چند بار دیگر هم سعی کرد به‌زور وارد اتاقم بشود که من از پنجره فرار کردم چون می‌دانستم که می‌خواهد کار دیگری هم با من بکند".

 

الن اولین بار در سال ۲۰۰۵ دربارهٔ آزار جنسی خودش حرف زد.

 

این ستارهٔ برنامه‌های تلویزیونی امیدوار است دختران جوان از شنیدن داستان او عبرت بگیرند.

 

سخن از مایه عبرت شدن در شرایطی است که این مجری زن مدام صحنه های جنسی عریان را در برنامه تلویزیونی پرطرفدار خود بی پروا به نمایش گذاشته و عملا به رفتارهای پرخطر جنسی در جامعه آمریکا دامن می زند.

 

گفتنی است این مجری زن همجنس باز بوده و ممکن است تحت تاثیر رفتار نامناسب ناپدری خود اعتماد به مردان را از دست داده و به برقراری رابطه جنسی با زنان روی آورده باشد.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اروپا آمریکا بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان

رویداد ۲۴، تصاویری از سیل اخیر در استان کرمان را منتشر کرده که نشان می‌دهد، کودکی که رودخانه پشت‌رود بم بر اثر سیلاب او را به همراه خود می‌برد در اقدامی معجزه‌آسا نجات پیدا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • (ویدئو) بحث عجیب درباره زیاده‌روی در عرق خوری در برنامه گلزار!
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده