Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار همدان با بیان اینکه برای ۳۸ پروژه بانام شهرستان همدان ۵۰۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: ۶۰ پروژه مهم در همدان باید شناسنامه‌دار شود. ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، حسین افشاری بعدازظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: امسال اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نسبت به سال قبل بیشتر است و مردم هر چه پرشورتر در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات استان همدان471 میلیارد تومان است که در بین 10 شهرستان تقسیم می‌شود، افزود: اعتبارت امسال نسبت به سال گذشته 16 درصد افزایش‌یافته است.

فرماندار همدان با تأکید بر اینکه تخصیص اعتبارات سال گذشته در شهرستان همدان از معدل استان بیشتر بود، گفت: رقمی که در قانون بودجه سال 98 برای پروژه‌های بانام همدان استخراج شده 504 میلیارد تومان است.

15 پروژه ویژه اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت در سال 98 اعلام شد همدان| "1398" سال پویایی پروژه‌های عمرانی در کشور است جزییات ابلاغ 76 پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی به 19 دستگاه در سال 98 +سند

افشاری بیان کرد: کل بودجه عمرانی استان همدان 471 میلیارد تومان اما اعتبار در نظر گرفته شده برای 38 پروژه بانام شهرستان همدان 504 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به اینکه در کشور کمبود منابع نداریم، عنوان کرد: از 20 تا 30 خردادماه بازدیدی از پروژه‌های محرک توسعه شهرستان همدان با حضور نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی برگزار می‌کنیم.

فرماندار همدان با بیان اینکه در همدان بیش از60 پروژه مهم وجود دارد، تأکید: این پروژه‌ها به دلیل مهم بودن باید شناسنامه‌دار شود.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۳۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • قطار ۵ستاره تابستان امسال به همدان می‌رسد
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • آب تالوار آرسنیک ندارد/ نیترات آب در دشت شهرستان بهار بالاست
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ضرورت افزایش مراکز معاینه فنی خودرو در شهرستان‌ها
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد